سرمایکس
video thumb

ارز دیجیتال «جی.پی مورگان» تا پایان سال به بازر عرضه خواهد شد

«جی پی مورگان»، بزرگترین بانک ایالات متحده آمریکا با اعلام بیانیه ای نسبت به راه اندازی پایلوت ارز دیجیتال اختصاصی خود تا پایان سال ۲۰۱۹ اظهار امیدواری کرد.
به گزارش ارز جو به نقل از بلومبرگ، «عمر فاروق» رئیس بخش خدمات ارزی دیجیتال و بلاک چین جی پی مورگان نیز اعلام کرد که در صورت صدور به موقع مجوزهای لازم از سوی نهاد رگولاتوری نظارت بر فعالیت ارزهای دیجیتال آمریکا، انتشار نخستین نسخه JPM Coin تا پایان سال جاری میلادی انجام خواهد شد.
به گفته فاروغ، مشتریان بین المللی این بانک که نسبت به انتشار نخستین ارز پایدار دیجیتال جی پی مورگان در اواسط ماه فوریه سال جاری به شدن استقبال کرده اند، اکنون به دنبال انتشار JP Coin بوده و همچنین خواستار افزایش امکانات و خدمات مالی این ارز دیجیتال برای مشتریان شده اند.
وی در ادامه گفتگوی خود با بلومبرگ تاکید کرد که ارز دیجیتال جی پی مورگان، امکان انتقال سریع اوراق قرضه از طریق سیستم بلاک چین را دارد. این مقام اجرایی جی پی مورگان همچنین با اظهار رویکرد مثبت بانک مذکور در خصوص سیستم توکنی سازی و امنیت دیجیتال، پیش بینی کرد که تمامی سهام جی پی مورگان تا ۲۰ سال آینده به شکل دیجیتال در خواهد آمد.
فاروغ در ادامه سخنان خود، ماهیت کاری اپلیکیشن های مبتنی بر بلاک چین را شفاف و بی پایان توصیف کرد. لازم به ذکر است مدیر بخش بازاریابی بین المللی جی پی مورگان نیز اخیرا با تمجید از بیت کوین اعلام کرده بود که روند کاری این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۷ به این سو تغییر کرده و دلیل این تغییر را نیز، ورود بازیگران سازمانی بزرگ به عرصه ارزهای دیجیتال عنوان کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version