سرمایکس
video thumb

توسعه دهندگان بلاک چین باید مهارت های لازم را بیاموزند

مجموعه ای متشکل از بخت و اقبال ، تجربه و توانایی انجام کار لازمه تحقق اهداف شما در هر صنعتی می باشد و به دلیل اینکه بر بخت و اقبالتان تسلطی ندارید باید دو بخش دیگر را تقویت کرده و بر آنها متمرکز شوید.
باتوجه به اینکه طول مدت فعالیت بلاک چین کوتاه است بنابراین کارفرمایان این حوزه زیاد متکی به سابقه کاری نیستند و در داشتن فعال متبحر در همه زمینه ها را جستجو نمی کنند و اولویت برایشان جذب مهندسان کم تجربه اما با توانایی پایه ای است و آنها در مرحله بعد پیچ و خم و ظریف کاری های طرح را به آنها می آموزند.
با توجه به مطالب عنوان شده ، برگ برنده شما برای کسب و کار مورد علاقه تان در حوزه بلاک چین ، داشتن توانایی رشد و پیشرفت بلاک چینی است و این قابلیت می تواند شما را در مقایسه با رقیبان بالاتر ببرد.
اگر می خواهید در حوزه بلاک چین موفق باشید باید برای موفقیت در رقابت با رقیبان ، تسطل شما بر دنیای فن آوری اطلاعات بالا باشد تا بتوانید از سد موانع به راحتی عبور کنید.
مهارت هایی که برای فعالیت در حوزه بلاک چین باید بیاموزید این است که حتما باید بکوشید تا آگاهی پایه ای از قواعد و مقررات این تکنولوژی مانند شبکه ها، کیف پول، ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز کسب کنید.
همچنین باید کد گذاری، غیرمتمرکز سازی و پروتکل اجماع بلاک چین ها و مجموعه دانش ها از کلیدها عمومی و خصوصی تا امضای دیجیتال، گواهی تایید کار و گواهی تثبیت سهام را دریابید.
افزون بر این باید اطلاعات جامعی در خصوص کیف پول های ارزهای دیجیتال، تراکنش ها و صرافی ها داشته باشید و بدانید که چگونه می توان کیف پول ایجاد کرد و نسبت به API های کیف پول، تولید کلیدها، بهره گیری از قواعد و راهبردهای تقویت حافظه و ارسال تراکنش ها آگاهی داشته باشید.
در ادامه باید به اهمیت توانایی مهندسان دارای صلاحیت در ماینینگ ارزهای دیجیتال اشاره کرد که مهندسان آشنایی کافی نسبت به فرآیند ماینینگ مانند ماینینگ اصلی، نرم افزار ، سخت افزار و استخر های ماینینگ داشته باشند.
گفتنی است که بلاک چین اتریوم شیوه ای استاندارد برای راه اندازی توکن های تازه بر روی بلاک چین خود دارد که پروتکل ERC-20 نام دارد بنابراین لازم است که اطلاعات کافی از توکن های ERC-20، استفاده از کیف پول اتریوم و رویدادهای فروش توکن و ICO ها داشته باشید.
آشنایی با امنیت قرارداد هوشمند و همچنین کیف پول های آن لاین ، امنیت بلاک چین و کیف پول، تراکنش های خارج از زنجیره و زنجیره های جانبی از اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی شبکه بلاک چین برخوردار است.
افزون بر این باید نسبت به برنامه های غیرمتمرکز شامل معماری، کاربردها و شاهد مثال های قابل توجه مختص آنها آگاهی کامل داشته باشید همچنین باید بدانید که چگونه یک برنامه تحت وب کم قراردادهای هوشمند را راه اندازی و به توسعه سنتی وب وصل کنید.
باتوجه به اینکه سالیدیتی زبان برنامه نویسی قرار داد محور بسیار موفقی برای پیاده سازی قرار دادهای هوشمند می باشد آگاهی کامل نسبت به آن ضروری است به دلیل اینکه با این برنامه میتوانید انواع اطلاعات موردنیاز خود را در زمینه قراردادها، توابع و کاربردهای کسب کنید.
قراردادهای قابل ارتقا و به روزرسانی ، آزمایش واحد و امنیت از جمله قراردادهای هوشمند می باشند که باید آگاهی کاملی نسبت به آنها داشته باشید و بدانید که چگونه می توان قرارداد هوشمند را بر بستر شبکه RSK ایجاد کرد.
باتوجه به فعالیت بیشتر توسعه دهندگان در فضای شرکتی ، شما باید چگونگی کدنویسی قراردادهای هوشمند و راه اندازی برنامه های غیرمتمرکز هایپرلجر فابریک را در قالب پلتفرم های بلاک چین شرکتی بدانید.
یکی از چارچوب های بلاک چین و طرح های هایپرلجر، “هایپرلجر فابریک ” با پشتیبانی بنیاد لینوکس است. باتوجه به موارد مطرح شده می توان دریافت که چگونه است که تنها یک جلسه کدنویسی پایان هفته و یا مطالعه اختصاصی در این زمینه شرایط لازم و کافی را برای ارتقا مهارت های شما فراهم نمی کند.
در این رابطه برای موفقیت در حوزه بلاک چین شما باید برنامه مدونی را دنبال کنید که آموزش های مناسب و توسعه یافنه ای را در اختیار شما قرار دهند و همچنین حرفه مرتبطی را نیز بتوانید بیابید.
به منظور ارایه اطلاعات آکادمیک مدرسه بلاک چین تاسیس شده که به صورت هیات مشاوران اداره می شود و آموزش های مختص به بلاک چین ارایه می شود.
در این مدرسه صاحبنظران برجسته در حوزه بلاک چین به منظور رشد و پیشرفت برنامه های توسعه یافته اموزش گسترش دهنده فعالیت می کنند تا علاقمندان به فعالیت در حوزه بلاک چین را ساپورت علمی و فنی کنند با این امید که بسیاری از چالش های موجود در این حوزه با بهره گیری از مهارت های جدید توسعه دهندگان برطرف شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version