سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش حجم خروجی رمزارز اتریوم (ETH)، نشانه بدی نیست

طبق داده های سایت Glassnode و WuBlockchain، جریان خروجی رمزارز اتریوم به کمترین مقدار خود طی ۴ سال اخیر رسید. این کاهش جریان باعث شده است بسیاری از معامله‌گر ها (Trader) و سرمایه‌گذاران در خرید خود تردید و نگرانی داشته باشند زیرا شاخص خروجی یکی از مهم ترین راه های پیش‌بینی روند (Trend) رمزارزها به شمار می‌رود.

طبق گفته‌ی بسیاری از تحلیلگران بازار رمزارز، حجم خروجی مهم ترین شاخص برای پیش بینی روند صعودی (Bullish Trend) به شمار می‌رود. با حجم خروجی کم‌تر، فشار بازار بر روی آن رمزارز کاهش می‌یابد که به طور مستقیم بر قیمت رمزارز تاثیر می‌گذارد.

به جز این شاخص، تحلیلگران از شاخص های دیگری نیز استفاده می‌کنند که طبق آن می‌توان فروش یک رمزارز را پیش‌بینی کرد و معمولا این شاخص با شاخص خروجی هم سو است. اما در حال حاضر که حجم خروجی اتریوم به طور قابل توجهی کاهش یافته است، که برای بسیاری خبر از افت قیمت این رمزارز می‌دهد.

این حجم خروجی بسیار کم ممکن است به دلیل ذخایر ارزی این رمزارز باشد. ذخایر ارزی اتریوم بسیار کم هستند و تعداد سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌ی خود را هولد (Hold) کردند به کمترین تعداد ممکن رسیده است.

اگر سرمایه‌گذاران درصد بیشتر ذخایر اتریوم خود را به فروش برسانند و آن را حفظ نکنند، حجم خروجی به احتمال بسیار زیادی کاهش می‌یابد. این کاهش زمانی متوقف می‌شود که رمزارز اتریوم ذخایر ارزی خود را به مقدار قبل از پامپ (Pump) خود برساند.

رمزارز اتریوم با افزایشی ۴٠ درصدی در سه ماه گذشته، هم‌چنان یکی از محبوب ترین رمزارز های بازار است. پس از افت قیمتی که در بازار رخ داد، این رمزارز محبوبیت بیشتری پیدا کرد. به دلیل ثباتی که این رمزارز در دو هفته گذشته داشت، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

این ثبات قیمت در حالی است که بیشتر رمزارز های بازار، تا ٣٠ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند ولی اتریوم تنها با ٨ درصد کاهش قیمت در محدوده ۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location