سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سامسونگ در تلویزیون‌های جدید خود از NFT پشتیبانی خواهد کرد

سامسونگ، پیشتاز تولید لوازم الکترونیک اعلام کرده است که در تلویزیون‌های جدیدی که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT پشتیبانی خواهد کرد. طبق بیانیه منتشر شده از این شرکت، سامسونگ در سال ۲۰۲۲ اولین جستجوگر NFT که بر روی صفحه تلویزیون است و به تمامی بازارهای NFT جهان متصل است را به جهان معرفی خواهد کرد.

برنامه سامسونگ به طور کلی قرار است یک برنامه بصری و یکپارچه برای یافتن، خرید و معامله کردن NFT باشد که از طریق مدل‌های تلویزیون میکرولد (MicroLed)، نئو کیو‌ال‌ای‌دی (Neo QLED) و The Frame این شرکت قابل استفاده خواهد بود. سامسونگ در بیانیه رسمی خود نوشت که به دلیل افزایش تقاضا برای NFT، تصمیم گرفت که با یک ایده بزرگ و جدید وارد این حوزه شود.

شرکت سامسونگ همچنین به صاحبان NFT و فروشندگان آن اجازه می‌دهد که تنظیمات نمایشگر را از پیش مشخص کنند تا اثر هنری آن‌ها با کیفیت و بی‌عیب به نمایش در بیاید. توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT اولین بار در سال گذشته بود که حسابی رونق گرفتند، به طوری که ارزش این بازار در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید و رشد شگفت‌انگیز ۳۸ هزار درصدی را تجربه کرد.

این اولین اقدام شرکت سامسونگ در زمینه ارزهای دیجیتال نیست. در سال ۲۰۱۹، این شرکت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را در گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد و برای گوشی گلکسی اس ۱۰ خود کیف پول بلاک‌چین اختصاصی معرفی کرد. در سال ۲۰۲۰، این شرکت پلتفرم استریم ویدئویی با پشتیبانی از رمزارز Theta.tv را به گوشی‌های گلکسی خود اضافه کرد و در سال ۲۰۲۱، پشتیبانی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری را در کیف‌پول بلاک‌چین سامسونگ فعال کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location