video thumb

ارزهای دیجیتال ریپل (XRP) و بیت کوین کش (بیت کوین ABC) صعود کردند

لیست عناوین این مطلب

ارز رمزنگاری شده در حال شکوفایی است. تمام ارزهای دیجیتال به جز ۵ تا از آن هایی که در فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارند روند صعودی داشته‌اند. این یک تحول واقعی است چرا که سال ۲۰۱۸ سال منفی برای ارز‌های دیجیتال بوده است.

ریپل (XRP)

برد گارلینگ هاوس مدیر عامل اجرایی ارز دیجیتال ریپل در جلسه پرسش و پاسخی که با معاون بازاریابی این شرکت خانم مونیکا لانگ داشت به مجموعه‌ای از سوالات پیرامون ریپل و XRP پاسخ داد. خانم لانگ از آقای گارلینگ هاوس پرسید آیا XRP اوراق بهادار محسوب می‌شود یا نه؟ بارها و بارها این پرسش از مدیر عامل اجرایی ریپل پرسیده شد و هر بار پاسخ داد “نه”.

گارلینگ هاوس این‌گونه توضیح داد:

“من فکر می‌کنم کاملا مشخص است که XRP اوراق بهادار نیست. دلایل بنیادی زیادی برای این موضوع وجود دارد. به نظر من یکی از مهمترین دلایل این است که اگر شرکت ریپل تعطیل شود، XRP در بیش از یکصد صرافی در سراسر جهان به فروش می‌رسد و همچنان داد و ستد آن ادامه خواهد داشت. ریپل یکی از مهمترین شرکت کنندگان در اکوسیستم XRP است ولی شرکت کنندگان زیادی در این اکوسیستم مشغول به فعالیت هستند.”

بنابراین، تفاوت میان XRP و ریپل غالبا ایجاد سردرگمی می‌کند. با این حال، XRP زمانی افزایش می‌یابد که ریپل یک اعلامیه اصلی را منتشر می‌کند. به استناد CoinMarketCap، ارز XRP در زمان نگارش این نوشتار با نرخ هر سهم ۰.۳۷۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۹۹ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین کش (بیت کوین ABC)

بیت کوین ABC پیروز جنگ هش بود و اکنون بازار ارز دیجیتال را در سلطه گرفته است. در زمان انتشار این مطلب، بیت کوین کش بالاترین درصد افزونه را در میان ۷۰ ارز دیجیتال داشته است. رقیب توکن دیجیتال یعنی بیت کوین SV نیز افزونه‌هایی داشته است ولی افزونه‌های بیت کوین SV به اندازه بیت کوین ABC نبوده است.

مشخص نیست بیت کوین SV تا چه زمانی دوام بیاورد، ولی به نظر می‌رسد بیت کوین کش (بیت کوین ABC) ماندگار است. در زمان نگارش این نوشتار بیت کوین ABC یا BCH با نرخ هر سکه ۱۴۲.۹۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲.۹۹ درصد افزایش داشته است. شما در مورد ریپل و بیت کوین کش چه فکری می‌کنید؟