سرمایکس
video thumb

پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال Bitsane ایرلند ناپدید شد!

به گزارش نشریه فوربس، شرکت مبادلات ارزی دیجیتال ایرلندی Bitsane با ۲۴۶ هزار کاربر فعال منحل و ناپدید شد. این شرکت که در سال ۲۰۱۶ در دوبلین راه اندازی شد، پیشتر یکی از پلتفرم های مبادلاتی برتر ارز ریپل به حساب می آمد. همچنین شبکه خبری CNBC با انتشار گزارشی در ماه ژانویه، این شرکت را یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذارانی که قصد انجام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال ریپل دارند، معرفی کرده و آن را در رده اعتبار شرکت بزرگ آمریکایی Coinbase قرار داد.
به نوشته فوربس، کاربران Bitsane از ماه مه سال جاری آغاز به بیرون کشیدن اموال دیجیتال خود از این شرکت کرده و دلیل این امر نیز مشکلات فنی به وجود آمده در پنل این پلتفرم عنوان شده بود. اما Bitsane در تاریخ ۱۷ ژوئن اقدام به حذف وب سایت رسمی و همچنین حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی نموده و حتی ایمیل های مربوط به این شرکت را نیز غیر فعال کرد.
فوربس همچنین اعلام کرده که در حال حاضر، هیچ گونه دسترسی به مدیر عامل و مدیر اجرایی این شرکت نداشته و حتی حساب کاربری «پرودنیکوف»، مدیر اجرایی این شرکت نیز حذف شده است.
لازم به ذکر است Bitsane تا پایان ماه مه سال جاری میلادی حدود ۲۴۶ هزار کاربر فعال داشت که این کاربران به طور متوسط رقمی حدود ۷ میلیون دلار گردش و تراکنش مالی روزانه در این پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتال داشتند.
فوربس همچنین از نشر پیام های گروهی بسیاری از کاربران Bitsane در فضای پیام رسان تلگرام و فیس بوک خبر داده که می گویند به طور متوسط حدود ۵ هزار دلار از ارزهای سپرده گذاری شده خود بر روی این پنل را از دست داده اند. حتی برخی کاربران آمریکایی Bitsane عنوان کرده اند که هر یک بیش از ۱۵۰ هزار دلار ریپل را به صورت سپرده در این پنل مبادلات ارزی دیجیتال به صورت سپرده گذاشته بودند که اکنون از بین رفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version