video thumb

افزایش یا کاهش؟ تریدرها در مورد روند قیمتی بیت کوین اختلاف ‌نظر دارند

بیت‌کوین (BTC) در ۱۲ ژانویه ماه جاری برای دومین بار به سطح ۴۴ هزار دلار رسید و اختلاف نظرها در مورد روند قیمت کاهشی یا افزایشی قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد. داده‌ها نشان می‌دهد که سطح ۴۴ هزار دلار بیت‌کوین به عنوان یک سطح مقاومتی عمل می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که قیمت به ۴۶ هزار دلار باز خواهد گشت.

بیت‌کوین در یک شبانه روز به دنبال انتشار داده‌های تورمی آمریکا افزایش یافت. با این حال، بسیاری انتظار نداشتن که بیت‌کوین بتواند در این روزها چنین عملکردی از خودش نشان دهد. حساب کاربری وب‌سایت تحلیلی Material Indicators می‌گوید که بیت‌کوین شروع به کمی حرکت صعودی کرده است هر چند که بسیاری می‌خواهند که این حرکت صعودی یک عملکرد مقاومتی باشد و به نظر می‌رسد که آماده حرکت بیت‌کوین نیستند.

وب‌سایت Material Indicators می‌گوید که اکنون فرصت خوبی برای ریسک زدایی است. همچنین این وب‌سایت یک هشدار جدی در مورد سقوط احتمالی سرمایه‌گذاران ورودی در روز چهارشنبه را می‌دهد. در مقابل افرادی که آماده حرکت صعودی نیستند و باوری هم به آن ندارند، افرادی هستند که باور دارند این افزایش‌های گاه‌وبیگاه بیت‌کوین در نهایت بر قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت و منجر به حرکت صعودی خواهد شد.

کاربری با نام Zhu Su در توییتر نوشت: “با منفی شدن منابع مالی و افزایش قیمت، به نظر می‌رسد که آن لیکویید شدن احتمالی بیت‌کوین که از آن صحبت می‌شد در حرکت صعودی اتفاق خواهد افتاد و نه نزولی.” در همین حال، تریدر محبوب ارزهای دیجیتال می‌گوید که این خوش‌بینی وجود دارد که سطح‌های پیش‌بینی شده نزولی بیت‌کوین برای همیشه از بین رفته باشند.

نگاهی کوتاه به نرخ‌های فاندینگ ریت در صرافی‌ها نشان می‌دهد که ارزش‌های خنثی بر منفی غالب شده‌اند. در زمان نگارش مقاله، بیت‌کوین بین ۴۳ تا ۴۴ هزار دلار در نوسان است و سرمایه‌گذاران در تلاش هستند که از هر روند کاهشی بیت‌کوین جلوگیری کنند.