سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آموزش تبدیل سیف مون ورژن ۱ به سیف مون ورژن ۲

با گذشت زمان و افزایش محبوبیت ارزها، شبکه سنگین می شود و با توجه به مقیاس معاملات و کاربران، ارزهای دیجیتال نیازمند ارتقا هستند. حتی بزرگترین و محبوب ترین ارزهای جهان مانند اتریوم نیز این مشکلات را تجربه می کنند و سعی می کنند تا با ارتقای شبکه، آنها را رفع کنند.

سیف مون نیز در راستای رفع مشکلات شبکه و ارتقای خود، در ۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۱ از ورژن ۱ به ورژن ۲ ارتقا انجام داد و توکن های قدیمی را به نسبت ۱۰۰۰:۱ ادغام کرد. ارتقا ورژن ۲ یا V2، گردش کلی توکن های SafeMoon را بدون تاثیر بر تعادل دارایی های کاربران کاهش داد.

چندین هفته از راه اندازی ورژن ۲ می گذرد و با توجه به اینکه انتقال دارایی کاربران از ورژن ۱ به ورژن ۲ به صورت خودکار انجام نمی شود، شما نیاز است توکن های SafeMoon را به صورت دستی به ورژن جدید تبدیل کنید.

این فرآیند ساده و آسان است. در ادامه ما راهنمای گام به گام نحوه انتقال توکن و تبدیل آنها را توضیح داده ایم، پس اگر از دارندگان توکن قدیمی سیف مون هستید مطالعه این آموزش را از دست ندهید.

تبدیل توکن های قدیمی سیف مون به سیف مون ورژن ۲

اگر توکن های شما در کیف پول SafeMoon قرار دارد

کافی است برنامه موبایل را به آخرین نسخه به روز کنید و فرآیند یکپارچه سازی را در کیف پول دنبال کنید. مراحل ساده است و در نهایت دارایی های شما به ورژن ۲ تبدیل می شوند.

اگر توکن های شما در کیف پول های دیگر مانند تراست والت، متامسک قرار دارد

باید به آدرس مقابل رفته swap.safemoon.net و کیف پول خود را به سامانه متصل کنید. سپس بر روی دکمه Consolidate to V2 SafeMoon! زده و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر کیف پول شما تراست والت است، آموزش تصویری زیر را دنبال کنید:

۱- ابتدا به آدرس swap.safemoon.net رفته و بر Connect to a wallet کلیک کنید.

SafeMoon swap connect to a wallet

۲- از گزینه های سایت، شبکه BSC و کیف پول TrustWallet را انتخاب کنید.

Connect to Trust Wallet on SafeMoon swap

۳- پس از کلیک، WalletConnect باز می شود و شما باید گزینه Trust و سپس Open in Trust Wallet را انتخاب کنید. در کیف پول تراست والت صفحه Swap wants to connect to your wallet را مشاهده خواهید کرد، کافی است در این قسمت شبکه BSC را انتخاب کنید و سپس کیف پول خود را Connect کنید.

Swap wants to connect to your wallet

۴- پس از اتصال کیف پول، کافی است به سایت سیف مون برگردید و از تب Swap، توکن های Safemoon خود را به ورژن جدید یعنی SFM تبدیل کنید. در باکس اول مقدار توکن های خود را وارد کنید و سپس Approve SafeMoon را بزنید.

Migrate SafeMoon V1 to V2

۵- در صفحه بعدی تیک I Have read and i understand را بزنید و سپس بر Continue کلیک کنید.

۶- در نهایت بر روی Migrate بزنید تا فرآیند تبدیل شروع شود.

Migrate to V2 SafeMoon

۷- در صفحه بعدی کارمزد شبکه به شما نمایش داده می شود، نیاز است به اندازه نمایش داده شده BNB در کیف پول خود داشته باشید. در نهایت بر Confirm کلیک کنید.

Smart Contract Call

۸ – مهم: پس از انتقال، ممکن است موجودی سیف مون شما کم شود اما سیف مون های جدید را در کیف پول خود مشاهده نکنید. برای رفع این موضوع، به سایت سیف مون برگردید و آدرس قرارداد سیف مون ورژن ۲ را کپی کنید.

SafeMoon V2 (SFM) contract

۹- سپس کیف پول تراست والت خود را باز کنید و از تنظیمات بالا راست صفحه، وارد بخش توکن ها شوید.

۱۰- در این صفحه بر Add Custom Token بزنید و سپس با قراردادن آدرس کپی شده، آن را Save کنید.

Add SafeMoon V2 (SFM) to Trust Wallet

۱۱- حال به لیست کیف پول های خود در تراست والت برگردید و مشاهده می کنید که توکن های جدید سیف مون ظاهر شده اند.

SafeMoon V2 balance on Trust Wallet

در نهایت شما با موفقیت توکن های قدیمی خود را به توکن های جدید تبدیل کرده اید. توجه داشته باشید تعداد توکن های شما به نسبت ۱۰۰۰:۱ کمتر شده است، اما ارزش آنها تغییر نکرده است.

اگر توکن های شما در کیف پول صرافی ها قرار دارند

اگر توکن های سیف مون شما در صرافی ها قرار دارد، نیازی به نگرانی نیست و صرافی ها به صورت خودکار این فرآیند را انجام و به شما اطلاع می دهند.

اگر توکن های شما در کیف پول های سخت افزاری مانند لجر قرار دارند

شما باید کیف پول خود را با استفاده از ویژگی کلید خصوصی، به کیف پول سیف مون به نام SafeMoon Wallet وارد کنید تا با استفاده از برنامه رسمی، انتقال به توکن های جدید را انجام دهید.

اگر در هر مرحله مشکلی داشتید، در قسمت نظرات اعلام کنید تا به شما کمک کنیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location