سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش قیمت بیت‌کوین به ۳۸ هزار دلار: بازگشت بیت‌کوین می‌تواند نزدیک باشد

بیت‌کوین (BTC) امروز ثبات قیمت از خود نشان داد و در محدوده ۳۸ هزار دلار باقی ماند. این ثبات قیمت باعث شده است بسیاری بر این باور باشند که قیمت ۴۰ هزار دلاری بیت‌کوین دور از انتظار نیست.

در ۲۴ ساعت اخیر بیت‌کوین دو بار مانع ۳۸ هزار دلاری را پشت سر گذاشته است و به گفته‌ یکی از تحلیلگران مشهور سایت CoinTelegraph یعنی مایکل ون دی پوپ (Michael Van De Poppe)، این افزایش قیمت ممکن است نقطه آغاز افزایش قیمت بیت‌کوین به بالای ۴۰ هزار دلار باشد. او در اکانت توییتر (Twitter) خود خطاب به طرفدارانش گفت:”بیت‌کوین قیمت ۳۶ هزار دلار را حفظ کرده و حتی به قیمت ۳۸ هزار دلار هم رسیده است. انتظار می‌رود در روز های آتی شاهد افزایش قیمت بیشتر این رمزارز باشیم و به زودی به قیمت  ۴۰,۷۰۰ دلار برسد.”

تحلیلگر مشهور و مجری پادکست Wolf of all streets یعنی اسکات ملکر (Scott Melker) در توییتر خود نیز از افزایش قیمت بیت‌کوین در روزهای آتی خبر داد اما در ادامه بر اهمیت گذراندن مانع ۶۰۰,۳۹ دلاری تاکید کرد و آن را “منطقه‌ای حیاتی” نامید.

رمزارز اتریوم نیز با رشد قیمت مواجه بود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد افزایش قیمت داشت. آلت‌کوین ها (Altcoins) هم‌چنان روز خوبی را سپری کردند و روند روز های گذشته خود را ادامه دادند. رمزارز دوج کوین (DogeCoin) در بین ۱۰ رمزارز برتر بیشترین نرخ رشد را داشت و قیمت آن حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. پس از این افزایش قیمت مدیرعامل شرکت تسلا یعنی ایلان ماسک در توییتر خود پستی منتشر کرد و به رستوران زنجیره ای مک دونالد (McDonald) پیشنهاد تبلیغ داد. او گفت:” اگر رستوران مک دونالد دوج کوین را به عنوان یک روش برای خرید معرفی کند، من در برنامه‌ای زنده ساندویچ مک دونالد خواهم خورد.”

در زمان نوشتن این مقاله رمزارز دوج‌کوین با قیمت ۰٫۱۵ دلار خرید و فروش می‌شود و هنوز نسبت به هفته گذشته ۹ درصد کاهش قیمت داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location