سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تعطیلی ۳۴۰ شرکت فعال در زمینه ارزهای دیجیتال در بریتانیا

بنا بر گزارش منتشر شده از سوی شبکه خبری اسکای نیوز، دستکم ۳۴۰ شرکت فعال در زمینه ارزهای دیجیتال در بریتانیا طی سال جاری میلادی منحل شده و یا فعالیت های خود را به حال تعلیق در آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، همچنین در سال گذشته میلادی نیز ۱۳۹ شرکت فعال در این زمینه منحل شده‌اند که این آمار حدود دو نیم برابر نسبت به سال جاری میلادی کمتر بوده است. به علاوه، ۶۰ درصد از شرکت‌های تعطیل شده در زمینه صنعت ارزهای دیجیتال در سال جاری، بین ماه های ژوئن تا نوامبر فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

همچنین گفته می‌شود بیش از ۲۰۰ شرکت از مجموع شرکت‌های تعطیل شده در سال جاری از سوی پارلمان بریتانیا حمایت می‌شده اند. تعداد شرکت‌های تازه پیوسته به فعالیت در زمینه صنعت ارزهای دیجیتال بریتانیا نسبت به تعداد شرکت‌های منحل شده بسیار کمتر بوده‌اند.

لازم به ذکر است اسکای نیوز این اطلاعات را از گزارش منتشر شده توسط OpenCorporates بدست آورده که تخصص آن جمع آوری اطلاعات در خصوص شرکت‌های موجود در بریتانیا و همچنین شرکت‌های مورد حمایت پارلمان این کشور است.

OpenCorporates معتقد است دلیل اصلی انحلال این تعداد از شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال، افت شدید بازار این ارزها در سال ۲۰۱۸ بوده است.

همچنین گفته می‌شود بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه صنعت ارزهای دیجیتال در جهان همچون شرکت بزرگ چینی Bitmain نیز بسیاری از فعالیتهای توسعه طلبانه خود در زمینه بازار این صنعت را کاهش داده‌اند.

به عنوان مثال شرکت ConsenSys که یکی از بزرگترین فعالان توسعه بازار صنعت بلاک چین و DApps در جهان به حساب می‌آید نیز همکاری خود با اتریوم را به حال تعلیق در آورده که منجر به تعدیل نیروی شدید در این شرکت شده است.

نشریه کوین تلگراف نیز طی گزارشی اعلام کرده که تعداد کارکنان فعال در زمینه صنعت ارزهای دیجیتال حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده که دلیل این امر نیز تعدیل نیرو از سوی شرکت‌های فعال در این صنعت بوده و فرآیند این میزان تعلیق نیز عمدتا از ۹ ماه قبل آغاز شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location