سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نزدیک شدن بیت‌کوین به ۴۳ هزار دلار: تحلیلگران می‌گویند که جهش بیت‌کوین هنوز به پایان نرسیده است

بیت‌کوین (BTC) هفته جدید را در بالاترین قیمت خود در چند وقت اخیر آغاز کرد و آرام آرام در تلاش است که شرایط منفی بازار را بهبود ببخشد. داده‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین پس از پایان دادن به روند نزولی چند هفته اخیر، همچنان در نزدیکی سطح مقاومت ۴۲ هزار دلار قرار دارد و سطح ۴۰ هزار را به عنوان حمایت حفظ کرده است.

 جهش ناگهانی بیت‌کوین در روز جمعه بسیاری را به تردید راجع به این قیمت جدید بیت‌کوین وا داشت و احتمال می‌دادند که این افزایش ناگهانی قیمت کاذب و موقتی باشد، اما اکنون در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت‌کوین هیچ تغییر قابل توجهی نکرده است و همچنان به افزایش ادامه می‌دهد.

تحلیلگر و تریدر محبوب، تچ‌دوو (TechDev) می‌گوید که باور نمی‌کند جهش روز جمعه بیت‌کوین آخرین جهش قیمتی این رمزارز باشد. دیگر تحلیلگران نظرات خود را بر تغییر قیمت پایدارتر و نه جهشی بیت‌کوین متمرکز کرده‌اند و معتقد هستند که با حفظ سطح حمایتی ۴۱ هزار دلار توسط بیت‌کوین، می‌توان اطمینان داشت که صعود به سطح قیمتی ۵۰ هزار دلار ممکن است. تچ‌دوو هم نظری مشابه با باقی تحلیلگران دارد. او می‌گوید که اگر ناحیه مقاومت ۴۰ تا ۴۱ دلار حفظ شود، صعود بیت‌کوین به ۴۷ هزار دلار ممکن خواهد بود و بعد از آن قیمت ۵۸ هزار دلار قطعاً در مسیر خواهد بود.

پنتوشی (Pentoshi)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیز می‌گوید که سرمایه‌گذاران به زودی باید برای ورود به آلت‌کوین‌های بازار آماده شوند، چرا که در صورت ادامه‌دار بودن افزایش‌ قیمت بیت‌کوین، بازار از شرایط منفی خارج خواهد شد و افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر آلت‌کوین‌های بازار این روزها از لحاظ عملکرد روزانه ثابت بوده‌اند، اما بسیاری از ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار مانند توکن اتر شبکه اتریوم (ETH)، تغییرات مثبت قابل توجهی در طول هفته داشته‌‌اند. اتر برای اولین بار از ۲۰ ژانویه تاکنون نزدیک به ۱۶ درصد افزایش داشته و بالاتر از ۳۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location