سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

باشگاه فوتبال بارسلونا وارد متاورس و NFT می‌شود

باشگاه بارسلونا که یک باشگاه فوتبال با طرفداران بسیار زیاد در سراسر اسپانیا و جهان است، از برنامه‌های خود برای ورود به متاورس و NFTها در صنعت ارزهای دیجیتال رونمایی کرده است. خوان لاپورتا (Joan Laporta)، مدیرعامل باشگاه می‌گوید که قصد ورود جدی به این صنعت را دارد و می‌خواهد به وسیله این فناوری‌های جدید، تعامل بیشتری با هواداران خود در سراسر جهان داشته باشد. او در ادامه می‌گوید:

“در این روزها، توجه زیادی به خدمات بلاک‌چین مانند NFTها و متاورس شده است. ما باید به توجه‌ها و خواسته طرفداران توجه کنیم و با ورود خود به این صنعت، بتوانیم محصولات دیجیتالی باشگاه خود را به اعضا و طرفداران ارائه دهیم که تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران رقم زده باشیم.” لاپورتا در پایان از عرضه اولین NFT باشگاه خبر داد، اما اطلاعات بیشتری راجع به آن ارائه نداد.

باشگاه بارسلونا بیش از ۱۲۰ سال سابقه دارد و در حال حاضر در حال بررسی معرفی این فناوری‌های جدید برای کسب درآمد و مشارکت بیشتر با طرفداران خود در سراسر جهان است. خوان لاپورتا نمی‌خواهد صرفاً به NFTها و متاورس محدود بماند، او گفت که احتمال راه‌اندازی یک ارز دیجیتال به جای توکن فن فعلی توسط باشگاه وجود دارد.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر مشغول ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه این فناوری‌های جدید به وسیله راه‌اندازی استودیو فناوری بارسا (Barca Studios) است. این استودیو با تمرکز بر معرفی و توسعه فناوری‌های جدید تیم راه‌اندازی شده است و مرکز نوآوری‌های باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود.

خوان لاپورتا می‌گوید که ما می‌خواهیم با فناوری‌های جدید همراه باشیم تا بتوانیم محصولات و خدمات جدید روز را به طرفداران و اعضای خود ارائه دهیم. لاپورتا در ادامه می‌گوید:

“باشگاه قصد دارد فرصت‌های جدیدی برای گسترش ایجاد کند و هدف ما به‌روز بودن و کسب رضایت طرفداران است، اما مسئله بقا هم در میان است و باید بتوانیم از فرصت‌های موجود برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم.”

بر اساس گزارشی در ماه آگوست، باشگاه‌های ورزشی بزرگ اروپا از طریق هواداران خود در پلتفرم Socios که عرضه توکن فن‌ها را بر عهده گرفته است، مجموعاً ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند و بیشتر باشگاه‌ها به دنبال سود‌آور بودن این فعالیت‌ها، به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در آن هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location