سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گسترش ارزهای دیجیتال در هند با وجود نگرانی‌ها در مورد قوانین جدید ادامه دارد

ارزهای دیجیتال به گسترش روز افزون خود در سراسر جهان ادامه می‌دهند و کشور هند با جمعیت ۱٫۳۸ میلیارد نفر، قطعاً از این گسترش روز افزون مستثنی نخواهد بود. سرمایه‌گذاران جوان هندی از دارایی‌های مالی سنتی مانند سهام و اوراق قرضه خسته شده‌اند و می‌خواهند در صنعتی جدید مانند ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با وجود نگرانی‌ها در مورد اقدامات دولت این کشور در راستای محدود کردن ارزهای دیجیتال، این صنعت از زمان شروع همه‌گیری به رشد خود در این کشور ادامه داده و خللی در آن ایجاد نشده است.

هند سومین اقتصاد بزرگ در آسیا است و کارآفرینان بسیاری در تلاش هستند تا هند را به یک ابرقدرت در زمینه ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. کشور هند با بیش از ۷۵۰ میلیون کاربر آنلاین، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اینترنتی در جهان محسوب می‌شود.

این گزارش‌ها ادعا می‌کنند که هند در سال گذشته پس از کشور ویتنام، یکی از سریع‌ترین کشورها در پذیرش ارزهای دیجیتال بوده است. کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال می‌گویند که این کشور ممکن است بیش از ۲۰ میلیون سرمایه‌گذار رمزارز داشته باشد و این رشد عمدتاً متعلق به افراد زیر ۳۵ سال این کشور است.

سواتی داگا (Swati Daga)، تاجر ۳۳ ساله هندی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ بیت‌کوین خریداری کرده بود، گفت: “بزرگان خانواده به من گفتند که پولم را دور نریزم، در آن زمان من از بازارهای سهام خسته شده بودم.”

سامیت گوپتا (Sumit Gupta)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران صرافی کوین‌دی‌سی‌ایکس (CoinDCX)، به خبرگزاری CNN گفته است که بسیاری از جوانان هندی سرمایه‌گذاری را از طریق ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند. گوپتا گفته است که از سال‌هایی که جوانان سرمایه‌گذاری در حساب‌های طلا یا پس‌انداز را انتخاب می‌کردند گذشته‌ایم و جوانان امروز خواستار سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دیگر دارایی‌های ارز دیجیتال هستند.

پریتیش کوماوات (Pritish Kumawat)، تریدر ارزهای دیجیتال می‌گوید که این صنعت در بین افراد زیر ۳۵ سال از محبوبیت‌ بالایی برخوردار شده است و عموم سرمایه‌گذاران را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location