سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین: بیت‌کوین در روزهای آینده روندی نزولی یا صعودی خواهد داشت؟

در دو ماه گذشته به دلیل تهاجم نظامی کشور روسیه به اوکراین، بانک مرکزی ایالات متحده یعنی فدرال رزرو نسبت به بازار ارز جهانی بسیار سخت‌گیرتر شده است اما بر خلاف این فشار ها که از سوی بانک مرکزی ایالات متحده به بازار وارد می‌شود، بیت‌کوین توانسته است ثبات داشته باشد. قیمت بیت‌کوین در این برهه زمانی از ۳۳ هزار دلار پایین‌تر و بیشتر از ۴۶ هزار دلار نبوده است.

تهاجم نظامی ولادیمیر پوتین و تغییرات سیستم مالی روسیه و چندین عامل دیگر باعث شده‌اند کاربران، نگرانی زیادی نسبت به آینده رمزارزها داشته باشند.

برای تحلیل و پیش‌بینی دقیق‌تر دو دیدگاه مختلف نیاز است که با استفاده از آن‌ها نواحی مناسب برای خرید و فروش، مشخص شوند. یکی از این دیدگاه‌ها، روندی صعودی و دیدگاه دیگر روندی نزولی برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرده است. طبق عقیده‌ی بنیان‌گذار سامانه‌ی فیرلید استراتژی یعنی کیتی استاکتون که از یک شاخص خرید و فروش به نام ابر روزانه و ابر هفتگی استفاده می‌کند، امکان پیش‌بینی ناحیه‌های مقاومت بیت‌کوین را دارد. طبق گفته‌ی او بیت‌کوین به ناحیه‌ی مقاومتی خود یعنی ۵۰ تا ۵۱ هزار دلار می‌رسد و در روز پنج‌شنبه نیز در یک ایمیل اعلام کرد که بیت‌کوین در مرحله دوم خود به قیمت ۵۵ هزار دلار خواهد ‌رسید.

به گفته‌ی بنیان‌گذار سامانه‌ی آر وی یعنی رون ویلیامز، ناحیه‌ای که بیت‎کوین روند صعودی خود را شروع می‌کند بین ۴۴۵۵۰ و ۴۶۰۰۰ دلار خواهد بود. او از شاخص جمع استفاده می‌کند که در گذشته بسیاری از تحلیلگران از آن برای مشخص کردن ناحیه امن رمزارزها استفاده می‌کردند. مدیر عامل شرکت وکتیزما یعنی کریستوفر گرافتون نیز با رون ویلیامز هم عقیده بود و به گفته‌ی او اگر بیت‌کوین به نقطه‌ی ۴۵ هزار دلاری برسد و مقداری ثبات داشته باشد، به ۵۴ هزار دلار خواهد رسید.

از سوی دیگر یکی از مقامات صرافی اف‌تی‌اکس یعنی جاناتان چیس‌من، از شاخص تغییرات ۵۰ روزه‌ی این رمزارز استفاده می‌کند و طبق باور او بیت‌کوین ممکن است تا ۲۹ هزار دلار هم کاهش قیمت داشته باشد. رون ویلیامز نیز دیدگاه دیگر خود را عنوان کرده است و گفته است بیت‌کوین ممکن است حتی تا ۲۰ هزار دلار هم کاهش قیمت داشته باشد و طبق باور او هر سرمایه گذار نیاز دارد خود را برای بدترین حالت ممکن نیز آماده کند. آخرین بار که بیت‌کوین با این قیمت در حال معامله‌شدن بوده است، دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده است.

اندی داد که یک تحلیلگر فنی در سامانه لوئیس کپیتال است، روندی نزولی برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرده است و به عقیده‌ی او بیت‌کوین حتی احتمال سقوط به ۱۶ هزار دلار را نیز دارد. اگر این اتفاق رخ دهد بیت‌کوین کاهشی ۷۷ درصدی نسبت به قیمت خود در نوامبر سال ۲۰۲۱ خواهد داشت.

پیش بینی شما چیست؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location