سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جایگزین های متامسک؛ بهترین کیف پول های تحت وب ارزدیجیتال

متامسک یکی از کیف پول های محبوب شبکه اتریوم است، این کیف پول که به عنوان یک افزونه مروگر نصب می شود در بسیاری از سایت ها پشتیبانی می شود و کاربران در سراسر جهان از آن برای انتقال ارزهای دیجیتال در شبکه اتریوم استفاده می کنند. برای مدت زیادی کیف پول متامسک یک کیف پول غیرمتمرکز شناخته می شد که خطر تحریم یا بسته شدن دارایی کاربران از جمله کاربران ایرانی در آن تهدید نمی شد.

اما هفته گذشته شاهد تحریم آی پی کیف پول متامسک علیه کاربران ایرانی بودیم و متامسک دسترسی تمام کیف پول‌ها با آدرس IP ایران را مسدود کرده بود. با اینکه دارایی ها در متامسک نگهداری نمی شود و خطری کاربران ایرانی را تهدید نمی کند، اما دسترسی به این کیف پول با مشکلاتی مواجه شده است و کاربران مجبور به استفاده از ابزارهای رفع تحریم هستند. به همین دلیل در ادامه این مقاله می خواهیم برخی از بهترین کیف پول های تحت وب و مرورگر که می توانند جایگزین خوبی برای متامسک در بازار دیفای باشند را معرفی کنیم.

توجه داشته باشید تمام کیف پول های معرفی شده تحت مرورگر هستند و ماهیت غیرمتمرکز دارند.

کیف پول Brave

Brave Wallet

یکی از کیف پول های پیشرفته که مدت زمان زیادی نیز از عمر آن نمی گذرد، Brave نام دارد و مربوط به مروگر Brave است. این کیف پول از شبکه های پالی گان، اولانچ و ایکس دای پشتیبانی می کند، در مرورگر Brave به شکل پیش فرض نصب است و به کاربران امکان خرید، نگهداری و سواپ ارزهای دیجیتال را می دهد. این کیف پول متن باز همچنین از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر پشتیبانی می کند و دارای برخی ویژگی های پیشرفته مانند آمار لحظه ای بازار است.

کیف پول Frame

Frame Wallet

Frame یک کیف پول اتریوم متمرکز بر حریم خصوصی است که بر MacOS، Windows و Linux اجرا می شود و این امکان را به کاربران می دهد تا تمام حساب ها، توکن ها و پروژه های خود را در یک فضا مدیریت کنند. این کیف پول کلید خصوصی کاربران را در مرورگر ذخیره نمی کند و همچنین قابلیت پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری محبوب مانند لجر را دارد.

کیف پول Rabby

Rabby Wallet

Rabby یک کیف پول منبع باز وب ۳ است که توسط پروتکل دیفای DeBank ایجاد شده است و می تواند به صورت خودکار، زنجیره ها را با توجه به وبسایتی که بازدید می کنیم تغییر دهد. یکی از ویژگی های خوب این کیف پول، ارائه ابزارهای مختلف و جزئیات تراکنش ها است که در معاملات آنلاین می تواند به کمک کاربر آید. رابط کاربری این کیف پول ساده و جذاب است و همچنین دارای سیستم امنیتی است که نسبت به تراکنش های مشکوک هشدار می دهد.

این کیف پول همانند متامسک در مرورگر قابل نصب و استفاده است.

کیف پول XDEFI

XDEFI Wallet

XDEFI یک کیف پول چندزنجیره ای است که از شبکه های ثور چین، اتریوم، بایننس اسمارت چین، پالی گان و ترا پشتیبانی می کند. تراکنش های میان زنجیره ای را می توان به طور مستقیم در این کیف پول با کمک ثور چین و بدون نیاز به یک سایت یا شرکت متمرکز انجام داد.

ارزهای دیجیتال در این کیف پول نیز به کمک برنامه Ramp قابل خریداری است. با این حال یکی از معایب این کیف پول، منبع باز نبودن آن است. این کیف پول برنامه دارد تا بزودی شبکه های دیگری از جمله کازماس، اولانچ، فانتوم و سولانا را پشتیبانی کند.

کیف پول Web3Auth

Web3Auth Wallet

این کیف پول که در گذشته Torus شناخته می شد، یک افزونه رایگان مرورگر و متن باز است که این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از حساب گوگل، در برنامه های غیرمتمرکز و صرافی ها ثبت نام و احراز هویت انجام دهند.

هنگام احراز هویت برای اولین بار، Web3Auth به طور خودکار یک حساب کاربری با استفاده از ترکیبی از امضاها و شبکه تولید کلید توزیع شده Torus ایجاد می کند که می تواند برای ثبت نام و استفاده در پلتفرم های مختلف غیرمتمرکز کاربردی باشد.

در این کیف پول، عبارت کلید خصوصی به ۳ بخش تقسیم می شود و تا زمانی که به حداقل ۲ بخش دسترسی داشته باشید می توانید کلید خصوصی را بازیابی کنید.

کیف پول Wallet 3

Wallet 3 یک کیف پول منبع باز است که می تواند از طریق پروتکل WalletConnect به برنامه های غیرمتمرکز متصل شود. همانطور که از نام این کیف پول پیداست، تمرکز این کیف پول ساده تر کردن استفاده از برنامه های غیرمتمرکز و استفاده از اینترنت نسل جدید و وب ۳ است. Wallet 3 یک داشبورد نیز دارای یک داشبورد است که به کاربران امکان استفاده از مجموعه شبکه های مختلفی از جمله اتریوم، بایننس اسمارت چین، پالی گان، اولانچ و فانتوم را می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location