سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صندوق بین‌المللی پول: جنگ اوکراین و روسیه به پذیرش سریع‌تر رمزارزها توسط کشورها کمک خواهد کرد

در تازه‌ترین گزارشی که سامانه‌ی فایننشال تایمز (Financial Times) منتشر کرده است، معاون مدیر صندوق بین‌المللی پول یعنی گیتا گوپینات اعلام کرده است که جنگ بین اوکراین و روسیه باعث قانون‌‌گذاری‌های تازه‌ای در اقتصاد شده است که در گذر زمان باعث تغییر دنیای اقتصاد خواهد شد. براساس گفته های گوپینات، کشور‌ها برای جلوگیری از متلاشی شدن اقتصاد خود به رمزارزها، استیبل کوین‌ها و رمزارزهای بانک مرکزی روی خواهند آورد که در نتیجه به پذیرش این تکنولوژی در سرتاسر دنیا کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

گوپینات در این باره اضافه کرد:”با وجود اتفاقات اخیر، رمزارز‌ها توجه بسیار بیشتری جلب خواهند کرد.”

گوپینات در ادامه اشاره‌ای به تاثیرات این تغییرات داشت و طبق عقیده‌ی او قانون‌هایی که ایالات متحده در جواب تهاجم روسیه به اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه مصوب کرده است، باعث کاهش محبوبیت ارز رسمی این کشور یعنی دلار خواهد شد.

سازمان صندوق بین‌المللی پول در ماه دسامبر در یکی از اطلاعیه‌های خود اعلام کرده بود به دلیل افزایش ارزش بازار رمزارز به قیمت ۲٫۵ تریلیون و پیوستن به سیستم مالی مرسوم، نیاز به قانون‌گذاری‌های جدیدی است زیرا این تغییرات در سیستم مالی باعث بی‌ثبات شدن اقتصاد بعضی از کشورها خواهد شد. این سازمان در در ادامه در ماه ژانویه ذکر کرد که افزایش محبوبیت رمزارزها به همراه نوسان‌های این بازار، تاثیری منفی روی بازار جهانی خواهد داشت.

به تازگی مدیرعامل این سازمان یعنی کریستالینا جورجیوا گفت که این سازمان رمزارزهای بانک مرکزی را بر رمزارزهای شخصی ترجیح می‌دهد. او در این باره ذکر کرد:”اگر رمزارزهای بانک مرکزی طبق اصول ساخته و راه‌اندازی شود، امکانات بسیار بیشتری مانند در دسترس بودن بهتر و امنیت بالاتر به کاربر خواهد داد و رمزارزهای بانک مرکزی هم‌چنین به صرفه تر از رمزارزهای شخصی خواهند بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location