سرمایکس
video thumb

چگونگی یافتن یک دستگاه خودپرداز بیت کوین کش در نزدیکی محل سکونت خود!

خودپردازهای ارزهای دیجیتال، یک راه مناسب برای در اختیار داشتن دارایی های دیجیتال بدون باز کردن حساب در یک صرافی ارز دیجیتال است. در این مقاله با چگونگی یافتن یک دستگاه خودپرداز در نزدیکی محل سکونت خود که از تراکنش های بیت کوین کش پشتیبانی می کند، آشنا خواهید شد.

بیش از ۱۶۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر جهان وجود دارد که خرید و فروش بیت کوین کش (BCH) را ارائه می دهد. برای یافتن نزدیک ترین خودپرداز به محل سکونت خود، می توانید از coinatmradar.com، استفاده کنید. این سرویس، لیست کلیه‌ی ماشین ها و باجه های ارزهای دیجیتال را برای شما فهرست بندی می کند. گفتنی است که این پلتفرم، علاوه بر وب سایت شامل یک برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز می باشد، بنابراین شما می توانید یک دستگاه خودپرداز بیت کوین کش را در گوشی خود نیز داشته باشید.

اگر شما از یک باجه‌ی بیت کوین کش اطلاع را دارید که در Coin ATM Radar  ثبت نشده است، می توانید این مکان را نیز به این سرویس اضافه کنید. و یا حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید، به این ترتیب که اگر متوجه شدید که چنین دستگاهی در منطقه‌ی شما وجود ندارد، می توانید یک دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال سفارش دهید که از بیت کوین کش نیز پشتیبانی می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version