سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش نمایش رویداد بیت‌کوین ۲۰۲۲ در میامی آمریکا: بزرگ‌ترین رویداد بیت‌کوین چگونه برگزار خواهد شد؟

از این هفته در تاریخ ۶ تا ۹ آوریل (۱۷ تا ۲۰ فروردین)، بزرگ‌ترین رویداد بیت‌کوین جهان در مرکز ساحل میامی آمریکا و مناطق اطراف آن برگزار خواهد شد. در رویدادهای پیشین، اتریوم و رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله، کسی که بیت‌کوین را به ارز رایج کشور خود تبدیل کرده است، حضور داشتند. در واقع در چنین رویدادی بود که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که قصد دارد بیت‌کوین را قانونی کند.

در این مقاله از سرمایکس، می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به آنچه ممکن است در طول این رویداد جریان پیدا کند و شاهد پیش نمایشی از پوشش زنده رویداد بزرگ بیت‌کوین در میامی آمریکا در سال ۲۰۲۲ باشیم.

روز صنعت: مدیران اجرایی، سرمایه‌گذاران ریسک پذیر، نهنگ‌های بازار و موارد دیگر

اولین روز نمایش (۱۷ فروردین) به عنوان روز صنعت شناخته می‌شود و در این روز رویداد رسماً آغاز می‌شود. رویداد زمان کافی به رسانه‌ها و اعضای صنعت خواهد داد تا در مورد مهم‌ترین موضوعات صحبت کنند. بیش از ۶۰۰۰ رهبر صنعت، ۸۰ سخنران مختلف و بیش از ۴۰۰۰ شرکت با خدمات و ارائه فرصت‌های شبکه‌ای مختلف به مدیران ارشد اکوسیستم ارزهای دیجیتال در این رویداد حاضر هستند.

روز ارائه: مخزن کوسه به سبک بیت‌کوین

بخشی از روز صنعت شامل روز ارائه می‌شود، جایی که استارت آپ‌های نوپا با ایده‌های نوآورانه خود، یک فرصت بزرگ دارند تا ایده خود را در مقابل سرمایه‌گذاران و افراد بزرگ اکوسیستم ارزهای دیجیتال به نمایش در بیاورند، به این دلیل است که به این بخش از رویدادها و نمایش‌ها اصطلاحاً مخزن کوسه می‌گویند.

روز اول کنفرانس‌ها: صحبت‌های بوکله، سیلور، وود، تیل و مالرز

در ۱۸ فروردین، عموم مردم می‌توانند ملحق شوند و در اولین کنفرانس اصلی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ در ساحل میامی حضور داشته باشند. سخنرانی‌های مهم و قابل توجه روز اول شامل بحثی میان مدیرعامل میکرو استراتژی و مایکل سیلر (Michael Saylor)، سرمایه‌گذار بیت‌‌کوین و کنی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل شرکت آرک اینوست (Ark Invest) است.

دیگر افراد بزرگ و سرشناس اکوسیستم ارزهای دیجیتال به ویژه بیت‌کوین در این رویداد حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد. همچنین در این روز میلیاردر فناوری، پیتر تیل (Peter Thiel) و رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله (Nayibe Bukele) سخنرانی خواهند کرد. روز اول کنفرانس‌ها با اعلامیه‌ای از سوی جک مالرز (Jack Mallers)، بنیان‌گذار برنامه مالی استرایک به پایان می‌رسد.

روز دوم کنفرانس‌ها: صحبت‌های بک، کارتر و سناتور لومیس

روز ۱۹ فروردین و روز دوم کنفرانس‌های اصلی، شامل برنامه‌ها و بحث‌های مختلف پیرامون موضوعات مهمی از صنعت بیت‌کوین از قبیل استخراج، قوانین اعمال شده و دیگر موارد است. افراد کوچک و بزرگ بسیار از جمله سناتور آمریکایی، سینتیا لومیس و دیگر افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال سخنرانی خواهند کرد. آخرین سخنرانی متعلق به مایک نووگراتز است و بعد از آن، کنفرانس‌های رویداد بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ با یک سخنرانی پایانی توسط مدیر عامل شرکت بیت‌کوین، دیوید بیلی به اتمام می‌رسد.

جشنواره ساند مانی: اولین جشنواره موسیقی بیت‌کوین در جهان

کنفرانس‌های اصلی رویداد در ۲۰ فروردین به پایان می‌رسند، اما خود رویداد ۲۰۲۲ میامی بیت‌کوین هنوز به پایان نرسیده است. رویداد در روز ۲۰ فروردین همچنان برقرار باقی می‌ماند و افراد همچنان می‌توانند آزادانه در جشنواره ساند مانی (Sound Money Fest) شرکت کنند. این اولین جشنواره موسیقی بیت‌کوین در جهان است که با اجراهایی از طرف هنرمندانی چون لوجیک (Logic)، ران د جولز (Run The Jewels)، ددماوس (Deadmau5) و بسیاری دیگر همراه خواهد بود.

درست مانند روز صنعت که با روز ارائه همراه بود، روز جشنواره ساند مانی هم با یک رویداد دیگر همراه خواهد بود. در این رویداد اضافی، بازیگران کمدی سرشناس مانند هانیبال بورس، مایکل راپاپورت، جی فاروآ و چندین نفر دیگر استندآپ کمدی اجرا خواهند کرد.

مهمانی‌ها و رویدادهای تفریحی جشنواره بیت‌کوین ۲۰۲۲ میامی

پس از یک هفته کنفرانس و برنامه‌های مختلف، بسیاری از افراد حاضر در جشنواره اقدام به دعوت افراد باقی مانده کرده و مهمانی برگزار می‌کنند. همچنین در کنار مهمانی‌ها، رویدادها، نمایشگاه‌های هنری، دیدارهای مهم و موارد دیگر نیز وجود دارد. به طور کلی، رویدادهای غیرمعمولی از جمله حراج ماشین به وسیله بیت‌کوین وجود دارد که دیدن آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

گالری هنری بزرگ رویداد بیت‌کوین ۲۰۲۲ میامی

در پایان، یک گالری هنری منحصر به فرد وجود دارد که در آن قطعات کمیاب هنری و خاص به حراجی گذاشته می‌شوند. این حراجی شامل سخنرانی از طرف تاریخدان اواخر قرون وسطی و رنسانس، جاشوا روزنتال است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location