سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بروزرسانی سیستم امنیتی لایت‌کوین: امکان حذف این رمزارز از صرافی‌های کره جنوبی

دو صرافی بزرگ کره جنوبی یعنی آپ بیت (Upbit) و بیت هامب (Bithumb)، پس از بروزرسانی سیستم امنیتی لایت‌کوین نسبت به سرمایه گذاری در لایت‌کوین هشدار دادند. هر دو این صرافی‌ها به دنبال حذف کردن این رمزارز هستند زیرا خرید و فروش لایت‌کوین در این دو صرافی، باعث به وجود آوردن مشکلات قانونی خواهد شد.
بروزرسانی سیستم ام‌وب (MWEB) سامانه‌ی لایت‌کوین برای اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اعلام شده بود و پس از گذشت بیش از دو سال، در هفته‌ی پیش انجام شد. این تغییر باعث می‌شود تراکنش‌های رمزارز محرمانه تر شوند و کاربران بتوانند آدرس کیف پول خود و مبلغ ارسالی را پنهان کنند. با وجود این‌که سرمایه گذاران لایت‌کوین از این تغییر استقبال کردند، پیگیری تراکنش‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد که بر خلاف قوانین کره جنوبی است. دلیل وجود این قانون در کشور کره‌ جنوبی به منظور پیگیری پولشویی‌هایی است که ممکن است رخ بدهد. صرافی آپ‌بیت در یک اعلامیه نوشت:” ما به دنبال پیشگیری از رخ دادن پولشویی‌هایی هستیم که ممکن است تروریست‌ها با استفاده از رمزارزهایی که تراکنش‌های آن قابل پیگیری نباشند، انجام دهند.”
آپ‌بیت هم‌چنین اعلام کرد که هر تراکنشی که با استفاده از سامانه‌ی ام‌وب انجام شود، باعث از دست رفتن کلی رمزارزها خواهد شد زیرا این صرافی نمی‌تواند صحت آدرس‌ گیرنده را اثبات کند. در گذشته نیز دو صرافی آپ‌بیت و بیت‌هامب به دلیل این قانون رمزارزها را حذف کرده‌اند. این دو صرافی‌ در حال حاضر دارای بیشترین حجم معاملاتی رمزارز در کره جنوبی هستند. صرافی‌های کوین‌وان و کوربیت که پس از دو صرافی آپ‌بیت و بیت هامب، بیشترین حجم معاملاتی رمزارز را دارند، تا به این لحظه هیچ بیانیه‌ای منتشر نکرده‌اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version