سرمایکس
video thumb

باشگاه فوتبال رم ایتالیا با شرکت بلاک چینی Chiliz مشارکت می کند!

باشگاه فوتبال رم ایتالیا قصد دارد که با مشارکت شرکت بلاک چینی Chiliz که در زمینه ورزش و سرگرمی فعالیت می کند، به یک پلتفرم رای دهی مبتنی بر بلاک چین به نام Socios بپیوندد.

طبق یک اعلام رسمی منتشر شده توسط Chiliz، باشگاه رم در حال پیوستن به Socios، پلتفرم ورزشی شرکت Chiliz، برای راه اندازی توکن طرفداران باشگاه رم است. توکن مخصوصی که این امکان را برای هواداران فراهم می کند تا  در برخی تصمیمات مربوط به باشگاه حق رای داشته باشند.

توضیحات بیشتر در این باره عنوان می کند که بدین وسیله، طرفداران می توانند بیشتر رای دهند و همچنین تعامل آن ها با باشگاه از طریق اپلیکیشن صورت گرفته و پاداش بیشتری به دست آورند. طرفداران می توانند تجربه ی منحصر به فردی به دست آورند و به محصولات منحصر به فرد، بازی ها و یا حتی مدیران نیز دسترسی داشته باشند.

این توکن ها می توانند به توکن بومی Socios یعنی CHZ تبدیل شوند. الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیرعامل و موسس Socios، در مورد این مشارکت توضیح داد:

این مشارکت به ما فرصتی می دهد تا مزایای استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به مخاطبان زیادی در اروپا، همچنین آسیا و ایالات متحده آموزش دهیم. اگر شما تمام هواداران شرکای کنونی ما را به این سیستم اضافه کنید، مشاهده خواهید کرد که صدها میلیون نفر مخاطب بالقوه شامل کاربران و هواداران ورزش برای CHZ و Socios.com وجود دارد.

در اواسط ماه می، Chiliz اعلام کرد که یک همکاری استراتژیک با binance chain معروف ترین صرافی ارز دیجیتال خواهد داشت. دریفوس تاکید کرد که ادغام جدید با بایننس باعث افزایش دسترسی Socios به صندوق نقدینگی جامعه جهانی بایننس خواهد شد.

صنعت ورزش به تدریج در حال روی آوردن به فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. اخیرا باشگاه ورزشی بنفیکا نیز اعلام کرده است که علاوه بر کارت های اعتباری، ارزهای دیجیتال را برای خرید کالاها و بلیط ها مورد پذیرش قرار می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version