سرمایکس
video thumb

مک آفی برای بار دوم در دومنیکن بازداشت شد

«جان مک آفی»، مدیر عامل شرکت بزرگ مک آفی و از طرفداران بزرگ ارزهای دیجیتال که در جمهوری دومنیکن به سر می برد، تنها چند ساعت پس از آزادی از زندان مجددا توسط پلیس دومنیکن بازداشت شده و روانه زندان شد.
مک آفی در تاریخ ۲۶ جولای با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که برای دومین بار توسط پلیس این کشور بازداشت شده است. لازم به ذکر است مک آفی که هفته گذشته از طریق کشتی و به همراه همسر خود در حال گذر از آب های تحت حمایت دومنیکن بود، برای بار نخست توسط پلیس این کشور بازداشت شده و پس از ۴ روز آزاد شد.
وی در پیام توئیتری خود به طرفدارانش این قول را داده که آنها را از وضعیت خود آگاه سازد. در این پیام آمده است: دومین بازداشت من طی یه هفته، فکر می کنم رکورد دار شده ام.
لازم به ذکر است بازداشت مک آفی دیگر به اتهام فرار مالیاتی یا یک سلبریتی محبوب یا متخصص در تولید آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی اهمیت ندارد. وی که خود را نامزد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده، باید با چالش های قانونی به وجود آمده بر سر راه خود، به شکلی مبارزه کند که به کارزار انتخاباتی اش آسیبی وارد نشود.
در همین راستا، «خوآن ماریا لوجیا» رئیس ستاد انتخاباتی مک آفی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا با انتشاری پیامی توئیتری نوشت که حکمی برای زندانی شدن مک آفی وجود ندارد، و بازداشت وی صرفا موقتی بوده است.
گفتنی است جان مک آفی از سوی دولت آمریکا به دلیل نپرداختن دستکم ۸ سال مالیات تحت تعقیب قرار دارد. به همین دلیل وی چندی پیش از آمریکا خارج شده و به کشورهای باهاماس و سپس کوبا گریخت. مک آفی چندی پیش نیز در گفتگو با نشریه کوین تلگراف، ضمن اعلان مجدد مخالفت خود با پرداخت مالیات به دولت، از ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای مقابله با آنچه وی، جاسوسی نهادهای مالیاتی از حساب های شخصی اشخاص می نامد، نام برد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version