سرمایکس
video thumb

انتشار اپلیکیشن نسخه بتا شرکت متاماسک برای کاربران اتریوم

کیف پول اتریومی و اپلیکیشن غیر متمرکز مالی (DApps) متاماسک از راه اندازی نسخه بتا اپلیکیشن موبایل خود خبر داد. متاماساک با انتشار بیانیه ای، ویژگی های مختلف این نسخه را برای کاربران خود که تا کنون از پلاگین ویژه این شرکت بر روی مرورگر خود استفاده می کردند بر شمرده است. گفته می شود این اپلیکشن جدید در حال حاضر برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است.
در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی متاماسک در این خصوص که در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر شده آمده است: طی دو ماه آینده ما از نسخه بتا برای جمع آوری بازخوردها از جامعه هدف خود که پیشتر از نسخه V1 استفاده می کرده اند، استفاده خواهیم کرد.
اپلیکیشن منتشر شده مذکور در بر دارنده کیف پول الکترونیکی (ویژه استفاده از ارزهای دیجیتال) به همراه مرورگر DApps و چندین ابزار دیگر است.
همچنین در ادامه بیانیه منتشر شده آمده است: کیف پول متاماسک به نسبت کیف پول های دیگر، به عنوان پلی به شبکه غیر متمرکز محسوب می شود که با استفاده از یک مرورگر Dapps محور و برخی ابزارهای دیگر، با حساب های متاماسک نسخه دسکتاپ شما سینک خواهد شد. لازم به ذکر است تعداد کاربران متاماسک طی چند ماه گذشته به طور متوسط ۲۵۰ هزار نفر در هر ماه اضافه شده است.
با این حال مسائل امنیتی رعایت نشده توسط کاربران و همچنین اقدام هکرها برای انتشار اپلیکیشن های تقلبی به نام متاماسک، اندکی به اعتبار این شرکت لطمه وارد کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version