سرمایکس
video thumb

۱۰ ارز دیجیتال برتر در زمینه توسعه فناوری

سایت کوین‌کدکپ فعالیت‌‌های توسعه‌ای ده‌ها ارز دیجیتال را بررسی می‌کند که برطبق اطلاعات ارائه شده، مشخص شده که ۱۰ ارز دیجیتال برتر، به‌واسطه نشانه‎های رشد بازار از سایر ارزهای دیجیتالی که گسترش‌یافته‌تر هستند، فاصله دارند. برنده مشخص در این فهرست کاردانو می‌باشد که در حال حاضر رتبه یازده بازار سرمایه را داراست،
در این بازار، لازم است که جنبه‎های تکنیکی ارز دیجیتال را کنترل کنید، زیرا آگاهی سرمایه‌گذاران امروز چیزی را ایجاد می‎کند که می‎تواند به‎مدت طولانی به انسان کمک کند. اگر پیشرفت تکنولوژی را دنبال نکرده و با تردید به بازار برویم، پس سقوط بازار سرمایه اجتناب‌ناپذیر خواهد بود و مردم اعتماد به بازار و همچنین تکنولوژی را از دست خواهند داد و ما چنین چیزی نمی‎خواهیم، زیرا هیچ‎ کس نمی‎تواند توان بالقوه فناوری بلاک‌ چین را انکار کند.

توسعه فناوری در کوین کدکپ بر اساس میزان کار انجام شده است که در سایت گیت‎هاب نیز منتشر شده است، سایت گیت‎هاب یک سرویس میزبان وب است که اغلب برای کد استفاده می‎شود. محاسبه در این سایت اغلب براساس داده‎های حساب است، مثل تعهدات سرمایه‎ای (تغییرات شخصی در یک پرونده)، سپرده‎ها (اساسی‎ترین عنصر گیت‎هاب، بهترین تصویر به‎عنوان پوشه) فورک‎ها (یک کپی شخصی از سپرده کاربر دیگری که در حساب کاربری شما وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد که آزادانه تغییراتی را در یک ارز دیجیتال ایجاد کنید بدون اینکه تاثیری روی اصل آن داشته باشد) و غیره.

۱۰ ارز دیجیتال برتر به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی در طی ۱۲ ماه گذشته:

با این حال، هنگامی‌که فعالیت ۳ ماه گذشته را مشاهده می‎کنید، پروتکل ۰x در صدر رتبه‎بندی قرار دارد.

در مقابل، ۱۰ ارز دیجیتال بازار سرمایه‌گذاری به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی به شرح زیر است:

  1. بیت‎ کوین: ۵۲
  2. اتریوم: ۴
  3. ریپل : ۱۱۳
  4. بیت‎کوین کش : ۱۴۳
  5. ای.‎ا.اس : ۱۵
  6. استلار: ۵۴
  7. لایت‌ کوین : ۱۹۵
  8. تتر: رتبه‎بندی نشده
  9. بیت‎ کوین اس‎وی: رتبه‎بندی نشده
  10. ترون : ۷

ارز تتر غیرقانونی است، زیرا این ارز دیجیتال به‎طور فعال گسترش نیافته است، اما یک قرارداد هوشمند است که براساس سرمایه‌گذاری‎ها نشانه‎ها را از بین می‎برد. در عین‌حال، به نظر می‎رسد که بیت‌ کوین اس‎وی برای قرارگرفتن در سیستم رتبه‎بندی بسیار نوپاست.

این پروژه درمجموع ۱،۱۳۴ ارز دیجیتال را رتبه‎بندی کرده است، که بسیاری از این ارزها غیرفعال می‎‎باشند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version