سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معاملات بیش از ۶۰۰ ارزدیجیتال متنوع در سرمایکس؛ ۲۱ ارزدیجیتال جدید به بازار اضافه شد

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۲۱ ارز جدید به بازار اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

KONO, ISP, GMM, FCD, MOOV, KMA, BOLT, BAX, ACE, PEEL, NFTB, OLE, OGV, OVR, PBR, PMON, PUSH, SUSD, SWEAT, TOKO, USDJ

هم اکنون بازار معاملاتی سرمایکس بیش از ۶۰۰ ارزدیجیتال را در دسته های مختلف پشتیبانی می کند و می توانید رمزارزهای مورد علاقه خود را به بهترین قیمت، سریعترین زمان و بیشترین امنیت در صرافی سرمایکس خریداری کنید. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

اس یو اس دی | sUSD

نماد اختصاری: SUSD

رتبه بازار: ۲۸۸

ارزش بازار: ۶۸,۱۶۶,۵۳۳ دلار

ارز دیجیتال اس یو اس دی با نماد (SUSD) یک توکن مصنوعی (Synthetic Token) از دلار آمریکا است که در سال ۲۰۱۸ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و توسط پروتکل ارز دیجیتال سینتتیکس (Synthetix) فعال شده است. اس یو اس دی قیمت دلار آمریکا را از طریق فید‌های قیمت ارائه شده توسط شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین‌لینک (Chainlink) دنبال می‌کند.

اس یو اس دی در سراسر اکوسیستم حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به عنوان یکی از لیکویید‌ترین استیبل‌کوین‌های غیرمتمرکز یکپارچه شناخته شده است. توکن اس یو اس دی را همچنین می‌توان بدون تداخل با سایر دارایی‌های بومی پروتکل سینتتیکس در صرافی غیرمتمرکز کونتا (Kwenta) یا صرافی سینتتیکس معامله کرد.

سوعت اکونومی | Sweat Economy

نماد اختصاری: SWEAT

رتبه بازار: ۴۶۰

ارزش بازار: ۲۹,۵۹۲,۲۴۰ دلار

ارز دیجیتال سوعت اکونومی با نماد (SWEAT) یک برنامه تناسب‌اندام بسیار محبوب در تلفن‌های همراه هوشمند است که در سال ۲۰۱۶ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. گروه توسعه‌دهنده سوعت اکونومی قصد دارند با دادن پاداش روزانه به کاربران بابت ورزش، انگیزه زندگی سالم‌تر را در میان افراد تبلیغ کنند.

از طریق توکن درون برنامه‌ای سوعت اکونومی به کاربران پاداش داده می‌شود که به عنوان انگیزه مالی برای فعالیت بدنی کاربران داده می‌شود. ارز دیجیتال آن در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و از این پس کاربران می‌توانند توکن های مجازی خود را به توکن ارز دیجیتال سوعت تبدیل کنند.

او وی آر | OVR

نماد اختصاری: OVR

رتبه بازار: ۶۸۲

ارزش بازار: ۱۲,۹۶۹,۵۱۱ دلار

ارز دیجیتال او وی آر با نماد (OVR) پلتفرمی مبتنی بر فناوری‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده و در بلاک‌چین اتریوم (ETH) توسعه یافته است. جهان او وی آر به ۱٫۶ هزار میلیارد شش ضلعی تقسیم شده است که هر کدام از آن‌ها با ترکیبی از ۳ حرف انگلیسی از هم جدا شده‌اند.

هر شش ضلعی OVRLand یک مکان جغرافیایی منحصربه‌فرد است و کاربر مالک می‌تواند تصمیم بگیرد که چه تجربه‌ واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی‌ای در آن مکان تجسم شود. کاربر می‌تواند مکان خود را از طریق بازار او وی آر به فروش برساند و درآمد کسب کند. درآمدها به وسیله توکن ابزاری او وی آر پرداخت می‌شود. همچنین این توکن یک توکن حاکمیتی نیز است و کاربران بابت مشارکت در اکوسیستم پاداش می‌گیرند.

متا اپز | Meta Apes

نماد اختصاری: PEEL

رتبه بازار: ۷۴۳

ارزش بازار: ۱۰,۱۱۲,۳۳۶ دلار

ارز دیجیتال متا اپز با نماد (PEEL) یک بازی نقش آفرینی (MMO) استراتژیک رایگان (Free2Play) با پشتیبانی از الگوریتم بازی کن تا درآمد کسب کنی (Play2Earn) است که در سال ۲۰۲۲ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده و برای تلفن‌های همراه هوشمند توسعه یافته است. داستان بازی در دنیای پسا آخرالزمانی جریان دارد، جایی که در آن بشریت به پایان رسیده و دوره جدیدی تحت حکومت میمون‌ها آغاز شده است.

توکن بومی متا اپز یک توکن حاکمیتی و گس بومی است که برای خرید توکن‌های غیرقابل معاوضه بازی و استیک کردن استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند آن را در اکوسیستم خرج کنند و تجربه بازی خود را بهبود ببخشند. همچنین به کلن‌ها و بازیکنان برتر به وسیله این توکن بومی پاداش داده می‌شود.

پوش پروتکل | Push Protocol

نماد اختصاری: PUSH

رتبه بازار:

ارزش بازار: ۸,۵۵۱,۱۰۷ دلار

ارز دیجیتال پوش پروتکل با نماد (PUSH) یک پروتکل ارتباطی وب ۳ است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است. پوش پروتکل اعلان‌ها و پیام‌های بین‌زنجیره‌ای را برای برنامه‌های غیرمتمرکز، کیف پول‌ها و سرویس‌های مرتبط با آدرس‌های کیف پول به روشی باز و بدون کارمزد فعال می‌کند.

توکن پوش یک توکن حاکمیتی است و این پروتکل ارتباطی توسط اعضای جامعه‌اش هدایت می‌شود. توکن بومی پوش پروتکل همچنین علاوه بر قابلیت‌های حاکمیتی، اصلاح کارمزدها، امنیت شبکه و مدیریت کارمزدها در میان کیف‌ پول‌هایی که پوش پروتکل را ادغام کرده‌اند، ممکن کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location