سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چانگ پنگ ژائو: صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بهتر خواهد بود

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس (Binance) در تازه‌ترین صحبت‌های خود گفته است که صنعت ارزهای دیجیتال پس از سال ناگوار ۲۰۲۲ در وضعیت سالم‌تر و بهتری قرار خواهد گرفت. ژائو امیدوار است که در سال ۲۰۲۳ اتفاقات خیلی بهتری رخ دهد و حال صنعت ارزهای دیجیتال که در این شش ماه گذشته رو به وخامت رفته بود، بهتر شود.

ژائو از پیش‌بینی خاصی مرتبط به بازار ارزهای دیجیتال خودداری کرد و افزود که روش او این است که صنعت ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشد و از هر چیزی که روند رو به رشد دارد، سعی کند که تا حد توان حمایت کند. او این روش را به همه فعالان و سرمایه‌گذاران بازار پیشنهاد کرد.

مدیرعامل بایننس در پی سقوط صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) برای آن صندوق مالی بازیابی راه‌اندازی کرد تا بتواند به نحوی به این صرافی مشکل‌دار کمک کند. ژائو وقتی نوبت به صحبت در مورد رقیب سابقش، سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) رسید، نظرش را خلاصه نکرد و آن را بدون کوچک‌ترین سانسوری بیان کرد.

ژائو می‌گوید که بنکمن-فرید بیشتر شبیه به برنارد میداف (Bernard Madoff) است. او هم مانند میداف، دروغ می‌گفت و از ترفند پانزی (Ponzi) استفاده می‌کرد. ژائو همچنین افزود که فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس به این معنی نیست که تمام طرح‌های موجود در بازار خطرناک هستند و یا صرافی‌ها کلاهبردار.

چانگ پنگ ژائو: صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2023 بهتر خواهد بود
چانگ پنگ ژائو: صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بهتر خواهد بود

برنارد میداف در نیویورک آمریکا کارگزار بورس و مشاور سرمایه‌گذاری بود. او همچنین بزرگ‌ترین کلاهبردار مالی جهان بود که با استفاده از ترفند پانزی در مدت ۱۵ سال در حدود ۶۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرد. از او همچنین به عنوان فرانکشتاین امور مالی نیز یاد می‌شود. او درحالی که مشغول سپری کردن حکم زندان ۱۵۰ ساله خود بود، در زندانی در آمریکا درگذشت.

ترفند پانزی یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است. در این ترفند به سرمایه‌گذاران سودهایی برگردانده می‌شود که از بهره‌های متعارف به شیوه‌ای غیرعادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کننده‌ی سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد. نام این ترفند از نام چارلز پانزی گرفته شده‌ است.

صرافی بایننس در اوایل امروز سامانه اثبات ذخایر (PoR) خود را منتشر کرد که با بیت‌کوین شروع شد تا نشان دهد صرافی سالم و قادر به پرداخت قروض است. برای بیت‌کوین، بایننس تصویری از موجودی حساب و ذخایر بیت‌کوین صرافی ارائه کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که ۵۸۲,۴۸۵ بیت‌کوین در ذخایر خود دارد، در حالی که کاربران صرافی دارای موجودی خالص ۵۷۵,۷۴۲ بیت‌کوین هستند که تفاوت آن‌ها به  ۶,۷۴۳ بیت‌کوین می‌رسد.

در پایان، ژائو ادعا می‌کند که بایننس در موقعیت خوبی قرار دارد و به جای کسب درآمد بر رشد بازار ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. او می‌گوید که صرافی درآمد کافی دارد و سعی نمی‌کند که آن را به حداکثر برساند. به نظر می‌رسد که بایننس می‌خواهد پایداری خودش را حفظ کند و آن را به خطر نیندازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location