سرمایکس
video thumb

آیا من می‌توانم برای خودم کریپتوکرنسی بسازم؟

آیا می توانم برای خودم کریپتوکرنسی بسازم؟ بله حتما! برای این کار حتی لازم نیست برنامه نویس باشید.

چندین پلتفرم موجود بلاک چین این سوال را به مسخره گرفته‌اند. برای ساخت یک کریپتوکرنسی به چه چیزهایی نیاز است؟ در مورد این پلتفرم‌ها، تقریبا چیز زیادی لازم نیست. این پلتفرم‌ها به سادگی پر کردن یک فرم اینترنتی به ساخت کریپتوکرنسی می‌پردازند: تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نام،‌تعداد سکه‌ها و مقداری جزئیات آماده کنید تا به کریپتوکرنسی‌تان دست پیدا کنید.

توجه داشته باشید اگر از بلاک چین تثبیت شده استفاده کنید سکه‌ی شما از ابتدا امنیت بیشتری خواهد داشت و می‌تواند با ویژگی‌های درونی خود بهره‌ی بیشتری به شما برساند.

اگر می‌خواهید بدانید “چگونه از هیچ، کریپتوکرنسی خودم را بسازم” می‌بایست بلاک چین بسازید؛ این کار مستلزم تلاش زیادی است ولی آزادی بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد و بر سکه‌تان و ویژگی‌هایش کنترل خواهید داشت.

زمانی‌که با نحوه‌ی ساخت کریپتوکرنسی آشنا شدید و یک کریپتو کرنسی ساختید آن‌گاه برای چالش‌های پیش روی‌تان آماده شوید. چه چیزی دشوارتر از حفظ ارزی که خلق کرده‌اید؟ به ویژه اگر این ارز را خودتان ساخته باشید. اگر می‌خواهید سکه‌ی شما به صورت گسترده شناخته شود و مورد استفاده قرار بگیرد احتمالا مستلزم برنامه‌ریزی بیشتر، یک شبکه‌ی کامپیوتری و سرمایه‌گذاری در بازاریابی است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version