سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خرید ارز دیجیتال در یونی‌سواپ با کارت‌های اعتباری امکان‌پذیر شد

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است که صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap) با همکاری شرکت فین‌تک مون‌پِی (Moonpay)، این امکان را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند با استفاده از کارت‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و حواله بانکی ارز دیجیتال خریداری کنند. در حال حاضر، گزینه‌های پرداخت بانکی برای کاربران در اکثر ایالت‌ها در ایالات‌متحده آمریکا، برزیل، بریتانیا و حوزه پرداخت‌های یکپارچه یورو (SEPA) در دسترس است.

در اعلامیه‌ای که در ۲۰ دسامبر منتشر شد، یونی‌سواپ اعلام کرد که کاربرانش اکنون می‌توانند در عرض چند دقیقه ارزهای فیات را در شبکه‌های اتریوم (ETH)، آپتیمیزم (Optimism)، آربیتروم (Artibrum) و پالی‌گان (Polygon) به ارز دیجیتال تبدیل کنند. یونی‌سواپ می‌گوید که صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) به دلیل مکانیسم ایمنی داخلی، کیف پول‌های غیر امانی، پروتکل‌های بدون مجوز و ترازنامه عمومی غیرقابل تغییر، بسیار امن‌تر از صرافی‌های متمرکز (CEX) هستند.

یونی‌سواپ در ادامه‌ی اعلامیه‌ی خود افزود که مشکلات و سرقت‌های پیش آمده در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به مانعی بزرگ برای پذیرش گسترده‌ی این حوزه تبدیل شده است، زیرا صرافی‌های متمرکز علیرغم خطراتی مشابه با صرافی‌های غیرمتمرکز، برای کاربران قابل اعتماد‌تر و در دسترس‌تر هستند. توسعه‌دهندگان یونی‌سواپ امیدوارند که تلاش‌هایشان برای پایین بردن کارمزد تراکنش‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، فرایند پذیرش حوزه امور مالی غیرمتمرکز را بهبود ببخشد.

این اعلامیه یونی‌سواپ و امکان خرید ارز دیجیتال با ارزهای فیات در حالی اتفاق می‌افتد که چندین صرافی ارزهای دیجیتال متمرکز بزرگ تاکنون از بین رفته‌اند که آخرین آن‌ها صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) است. در ۲۲ نوامبر، یونی‌سواپ به دلیل به‌روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی خود که شامل جمع‌آوری و ذخیره‌سازی داده‌های کاربران می‌شد، مورد واکنش شدید جامعه ارزهای دیجیتال قرار گرفت چرا که این امر غیرمتمرکز بودن صرافی را زیر سؤال می‌برد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location