سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیش از ۲۰ ارز دیجیتال جدید در بازار سرمایکس

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس هفتگی در حال افزایش است و طی چند هفته گذشته، ۲۰ ارز دیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

COW, OCT, NGC, POKT, HYDRO, OAX, DRGN, GRIN, VTC, APL, ACX, DERI, FORT, EPK, MAGIC, MTRG, LAT, SPS, STND, TON

هم اکنون بازار معاملاتی سرمایکس بیش از ۶۵۰ ارز دیجیتال را در دسته های مختلف پشتیبانی می کند و می توانید رمزارزهای مورد علاقه خود را به بهترین قیمت، سریعترین زمان و بیشترین امنیت در صرافی سرمایکس خریداری کنید. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

ارز دیجیتال تون کوین

نماد اختصاری: TON

رتبه بازار: ۲۲

ارزش بازار: ۲,۹۰۸,۸۵۸,۲۶۲ دلار

ارز دیجیتال تون کوین با نماد (TON) یک بلاک‌چین لایه ۱ غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۱۸ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان پلتفرم پیام‌رسان تلگرام توسعه پیدا کرده است. این پروژه پس از آن به دلایلی توسط آن‌ها رها شد و سپس توسط توسعه‌دهندگان ناشناس دیگری که اسم گروه خود را تون گذاشتن تصاحب شد و از شبکه‌ی متن‌باز تلگرام به شبکه‌ی متن‌باز تغییر نام داد. توسعه‌دهندگان تون کوین قصد دارند یک اکوسیستم کامل از خدمات غیرمتمرکز ایجاد کنند.

توکن بومی تون کوین یک توکن ابزاری است که از آن برای تأمین مالی شبکه و پرداخت کارمزدها استفاده می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند در شبکه‌ی اجماع اثبات سهام (PoS) تون کوین که برای مقیاس‌پذیری و امنیت شبکه کار گذاشته شده است، توکن‌های خود را به منظور ایمن‌سازی بهتر شبکه و دریافت پاداش استیک کنند.

ارز دیجیتال مجیک

نماد اختصاری: MAGIC

رتبه بازار: ۱۵۶

ارزش بازار: ۱۲۰,۵۰۳,۰۶۸ دلار

ارز دیجیتال مجیک با نماد (MAGIC) یک منبع ضروری از متاورس ترژر (Treasure) است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است. ترژر یک اکوسیستم غیرمتمرکز توکن‌های غیرقابل معاوضه است که برای پروژه‌های متاورسی توسعه یافته است. ترژر توسط یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) مدیریت می‌شود. به طور کلی، مجیک به عنوان یک دارایی‌های با ارزش برای نگهداری در سراسر متاورس ترژر عمل می‌کند.

توکن مجیک همچنین توکن بومی پروژه‌ی متاورسی ترژر است که از آن برای مدیریت فعالیت‌های اکوسیستم ترژر و خریدوفروش در بازار استفاده می‌شود. کاربران در اکوسیستم ترژر می‌توانند توکن مجیک را از طریق بازی، استخراج و یا شرکت در رویدادهای دیگر به دست بیاورند. همچنین از توکن مجیک در استخر‌های نقدینگی نیز استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال متر گاورننس

نماد اختصاری:  MTRG

رتبه بازار: ۴۱۶

ارزش بازار: ۳۲,۵۷۳,۵۷۶ دلار

ارز دیجیتال MTRG
ارز دیجیتال متر گاورننس با نماد (MTRG) یک پلتفرم زیرساختی برای حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است

ارز دیجیتال متر گاورننس با نماد (MTRG) یک پلتفرم زیرساختی برای حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با یک رمزارز داخلی فرا پایدار است که در سال ۲۰۲۰ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و به عنوان یک زنجیره‌ی جانبی با کارایی بالا و غیرمتمرکز برای اتریوم (ETH) و چندین شبکه‌ی عمومی دیگر عمل می‌کند.

توکن بومی متر گاورننس یک توکن حاکمیتی است که از آن برای اجرای تغییرات قابل توجه در سیاست مالی، عرضه‌ی توکن متر گاورننس و شرکت در رأی‌گیری‌های اکوسیستم استفاده می‌شود. دارندگان توکن متر گاورننس می‌توانند آن را برای تائید تراکنش‌ها و کسب پاداش در اکوسیستم استفاده کنند.

ارز دیجیتال پلاتون

نماد اختصاری: LAT

رتبه بازار: ۴۱۱

ارزش بازار: ۳۳,۲۷۶,۶۲۰ دلار

ارز دیجیتال پلاتون با نماد (LAT) پلتفرمی است که در کنار استفاده از فناوری بلاک‌چین، از فناوری‌های محاسباتی حفظ حریم خصوصی نیز استفاده می‌کند. این پلتفرم در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده و هدف آن ایجاد یک پلتفرم معاملاتی برای دارایی‌های داده، مدل‌های الگوریتم و قدرت محاسباتی است.

توکن بومی پلتفرم پلاتون یک توکن حاکمیتی است که کاربران می‌توانند آن را در شبکه استیک کنند و در اعتبار‌سنجی‌ تراکنش‌ها شرکت کنند. همچنین می‌توانند با داشتن توکن، در تصمیم‌گیری‌های شبکه حق رأی داشته باشند و جوایزی کسب کنند.

ارز دیجیتال فورتا

نماد اختصاری: FORT

رتبه بازار: ۴۵۷

ارزش بازار: ۲۶,۸۹۷,۹۱۶ دلار

ارز دیجیتال فورتا با نماد (FORT) یک توکن بر بستر ERC-20 در شبکه‌ی اتریوم (ETH) است که در سال ۲۰۲۲ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و از آن برای اطمینان از صحت و یکپارچگی داده‌های ارائه‌شده توسط شبکه استفاده می‌شود. پلتفرم فورتا این امر را به وسیله‌ی یک مدل توکن کاری عملی می‌کند.

توکن بومی فورتا یک توکن حاکمیتی است که از آن برای ایمنی شبکه و مدیریت آن استفاده می‌شود. دارندگان توکن علاوه بر امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌ها، می‌توانند توکن‌های خود را در شبکه استیک کنند تا علاوه بر قدرت بخشیدن به امنیت شبکه، پاداشی نیز دریافت کنند.

پیشنهاد می کنید چه ارزهای دیگری به سرمایکس اضافه شوند؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location