video thumb

۱۶ ارز دیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شدند

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس هفتگی در حال افزایش است و طی چند هفته گذشته، ۱۶ ارز دیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

BITCI, PNK, DDX, HNS, HOPR, KIN, KRL, LEVER, NRG, PNG, NCT, DVF, ROOK, BOO, TOKE, YLD

هم اکنون بازار معاملاتی سرمایکس بیش از ۶۵۰ ارز دیجیتال را در دسته های مختلف پشتیبانی می کند و می توانید رمزارزهای مورد علاقه خود را به بهترین قیمت، سریعترین زمان و بیشترین امنیت در صرافی سرمایکس خریداری کنید. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

ارز دیجیتال لور فای

ارز دیجیتال LEVER

نماد اختصاری: LEVER

رتبه بازار: ۴۸۰

ارزش بازار: ۲۴,۳۱۲,۶۷۱ دلار

لور فای (LeverFi) که قبلاً با نام رمپ دیفای (Ramp Defi) شناخته می‌شد، یک پلتفرم معاملاتی لوریج غیرمتمرکز است. در مارس سال ۲۰۲۲، تیم رمپ دیفای ریبرندینگ انجام دادند تا فعالیت خود را در بازار دیفای گسترش دهند، مشکلاتی از جمله عدم وجود TVL پایدار در بازار را حل کنند و ابزار‌های مفیدی را عرضه کنند.

لور فای قصد دارد به عنوان پلی برای اتریوم و زنجیره‌های سازگار با EVM مانند پالی‌گان، اولانچ، بایننس چین و آربیتروم عمل کند. از توکن بومی آن یعنی LEVER برای فعالیت‌های مختلفی در این پلتفرم از جمله وام و وام دهی، پرداخت سود و پاداش‌ها و همچنین به عنوان یک توکن حاکمیتی برای مدیریت پروتکل و رای‌گیری‌ها استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال بیتسی کوین

نماد اختصاری: BITCI

رتبه بازار: ۵۵۲

ارزش بازار: ۱۹,۳۷۳,۷۷۲ دلار

بیتسی کوین ارز بومی بلاک چین بیتسی چین (Bitcichain) است. بیتسی چین یک شبکه بلاک چینی است که با هدف ارائه راه حل‌های بلاک چینی به کسب و کار‌ها طراحی شده است.

در جالی که اکثر بلاک چین‌ها از کسب و کار‌های آنلاین و فین تک پشتیبانی می‌کنند، بیتسی چین بر کسب و کار‌های فیزیکی تمرکز کرده است و هر کسب و کاری که می‌خواهد در این بلاک چین فعالیت کند، باید دارایی‌های فیزیکی واقعی داشته باشد. شرکت‌های انرژی، شرکت‌های ساختمانی و باشگاه‌های ورزشی از جمله کسب و کار‌هایی هستند که در این بلاک چین فعالیت دارند.

توکن بومی آن BITCI نام دارد که از آن معمولاً برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در اکوسیستم بیسی چین استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال کلروس

نماد اختصاری: PNK

رتبه بازار: ۵۷۵

ارزش بازار: ۱۷,۱۷۱,۷۱۹ دلار

کلروس یک پروژه غیرمتمرکز برای حل اختلاف در معاملات مالی است. این پروتکل منبع باز، از فناوری بلاک چین برای داوری منصفانه اختلافات استفاده می‌کند.

کلروس در واقع یک سرویس واسطه برای برنامه‌های غیرمتمرکز و کاربران آن‌ها است و به طرفین معاملات این امکان را می‌دهد تا با کمک داوران کلروس، اختلافات خود را حل کنند. تصمیمات گرفته شده همچنین امکان تجدید نظر نیز دارند، با این حال در هر مرحله باید برای خدمات و به داوران هزینه‌ای پرداخت شود. کلروس ماموریت خود را دسترسی آسان‌تر به عدالت و بهبود آزادی فردی معرفی می‌کند.

توکن بومی آن یعنی PNK برای پرداخت هزینه‌ها و کارمزد‌ها در پلتفرم استفاده می‌شود و همچنین ماهیت حاکمیتی دارد و به دارندگان آن حق رأی در تغییرات و توسعه کلروس می‌دهد.

ارز دیجیتال کین

ارز دیجیتال KIN

نماد اختصاری: KIN

رتبه بازار: ۶۱۲

ارزش بازار: ۱۴,۵۱۰,۳۷۰ دلار

کین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بر توسعه‌دهندگان بلاک چینی و ارز‌های دیجیتال تمرکز کرده است و به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را توسعه دهند و پاداش دریافت کنند. کین درحالی که در ابتدا در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده بود، اما در ادامه به شبکه سولانا مهاجرت کرده است که به کمک این شبکه می‌تواند تراکنش‌های سریعتر و با کارمزد کمتری را انجام دهد.

توکن بومی آن یعنی KIN برای پاداش به توسعه‌دهندگان و کاربران و همچنین به عنوان توکن پرداختی کارمزد‌ها و هزینه خدمات در اکوسیستم کین استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال هوپر

نماد اختصاری: HOPR

رتبه بازار: ۶۵۷

ارزش بازار: ۱۲,۰۳۹,۷۲۷ دلار

هوپر یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین است که با هدف حل مشکلات و مسائل مرتبط با داده‌ها و حریم خصوصی در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند. هوپر در واقع یک راه حل حریم خصوصی است که به کاربران و سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرند چه کسی به داده‌ها و اطلاعات حساس دسترسی داشته باشد.

هوپر همچنین به شکل دائو (سازمان مستقل غیرمتمرکز) فعالیت می‌کند و توسط جامعه حامیان خود اداره می‌شود. هدف هوپر، ایجاد حریم خصوصی برای داده‌های جهانی با کمک فناوری بلاک چین و فناوری دفتر کل توزیع شده است.

توکن بومی آن یعنی HOPR برای پرداخت هزینه‌ها و خدمات پلتفرم استفاده می‌شود و همچنین ماهیت حاکمیتی نیز دارد و به دارندگان آن، در اکوسیستم هوپر حق رأی می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنید چه ارز‌های دیگری به سرمایکس اضافه شوند؟