سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جاستین سان: مایلم تا ۱ میلیارد دلار برای خرید دارایی‌های دیجیتال کارنسی گروپ پرداخت کنم

بر اساس اخبار منتشر شده، جاستین سان (Justin Sun)، کارآفرین معروف چینی در بازار ارزهای دیجیتال، می‌گوید که مایل است ۱ میلیارد دلار از سرمایه شخصی خودش را برای خرید دارایی‌های متعلق به گروه دیجیتال کارنسی گروپ (DCG)، شرکت مالک پلتفرم وام‌دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس (Genesis)، خرج کند. سان در حالی چنین ادعایی می‌کند که پلتفرم جنسیس برداشت‌های مشتری را اخیراً متوقف کرده و دلیل آن را جلوگیری از ورشکستگی عنوان کرده است. برآوردها نشان می‌دهد که این پلتفرم، بیش از ۳ میلیارد دلار به مشتریان خود بدهی دارد.

مالک پلتفرم جنسیس یعنی دیجیتال کارنسی کروپ، همچنین مالک چندین شرکت ارزهای دیجیتال برجسته نیز است که یکی از آن‌ها وب‌سایت گری اسکیل (Grayscale) است. گری اسکیل یک صندوق مدیریت دارایی‌های ارزهای دیجیتال است که در وب‌سایت خود، بیش از ۱۶۰ شرکت را در سبد سرمایه‌گذاری خطرپذیرش فهرست کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دیجیتال کارنسی گروپ در حال بررسی تخلیه بخشی از این سبد سرمایه‌گذاری برای جمع‌آوری پول است.

پس از انتشار این گزارش‌ها، جاستین سان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز (Reuters) گفت که حاضر است تا ۱ میلیارد دلار از سرمایه شخصی‌اش را برای خرید برخی از دارایی‌های سبد سرمایه‌گذاری دیجیتال کارنسی گروپ کنار بگذارد، اما او گفت که زمانی دست به چنین اقدامی می‌زند که وضعیت سبد سرمایه‌گذاری دیجیتال کارنسی گروپ را ارزیابی کرده باشد. سان چیز زیادی از ثروت شخصی‌اش را افشا نکرد، اما گفت که دارایی‌های شخصی‌اش شامل ارزهای دیجیتال و دارایی‌های نقدی می‌شود.

این نخستین باری نیست که جاستین سان چنین ادعایی می‌کند. سان بنیان‌گذار یک شبکه بلاک‌چینی به نام ترون (TRON) است و به عنوان مشاور در صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) کار می‌کند. زمانی که صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) در ماه نوامبر با هجوم برداشت‌ دارایی‌ها توسط سرمایه‌گذاران مواجه شد، سان در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ گفت که آماده ارائه میلیاردها دلار به صرافی اف‌تی‌ایکس است، معامله‌ای که هرگز صورت نگرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location