سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی‌های بایننس و هیوبی برای بازیابی ۲٫۵ میلیون دلار با یکدیگر همکاری می‌کنند

بر اساس اخبار منتشر شده، گروه‌های امنیتی دو صرافی ارزهای دیجیتال بایننس (Binance) و هیوبی (Huobi) برای مسدود کردن و بازیابی ۱۲۱ بیت‌کوین از حساب‌های هکرهایی که مسئول سو استفاده از ایراد فنی پل شبکه هارمونی هستند، با یکدیگر همکاری می‌کنند. مدیرعامل بایننس در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که هکرها سعی کردند از طریق صرافی هیوبی دارایی‌های به سرقت برده را پول‌شویی کنند، اما بایننس به محض اطلاع از این موضوع، آن را با صرافی هیوبی در میان گذاشته است.

به دنبال این همکاری، حساب هکرهایی که قصد پول‌شویی دارایی‌ها در صرافی هیوبی را داشتند مسدود و فرآیند بازیابی دارایی‌های دیجیتال سپرده‌شده در صرافی آغاز شد. به گفته مدیرعامل صرافی بایننس، صرافی‌ها به دنبال این همکاری موفق شدند ۱۲۱ بیت‌کوین را بازیابی کنند که در زمان نگارش این مقاله، ارزش آن‌ها حدود ۲٫۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

بر اساس گفته‌های کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، هکرها پس از به سرقت بردن وجوه از شبکه هارمونی، دارایی‌های دیجیتال را در سه صرافی مختلف ارزهای دیجیتال جابه‌جا و سپرده‌گذاری کردند. نام صرافی‌هایی که مورد استفاده هکرها قرار گرفته است مشخص نیست. در ۲۴ ژوئن سال ۲۰۲۲، گروه توسعه‌دهنده هارمونی این هک را شناسایی کرد و گزارش داد که ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه به خطر افتاده است.

هک پل هورایزن (Horizon) شبکه هارمونی یکی از بزرگ‌ترین سوءاستفاده‌های امنیتی و هک‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی بوده است. تحلیلگران معتقدند که گروه بد نام هکری لازاروس (Lazarus) از کره شمالی پشت این حمله است. هکرها پس از پیدا کردن نقض در سیستم امنیتی و ورود به آن، اقدام به سرقت دارایی‌ها‌ کردند و سپس سعی کردند بدون شناسایی شدن، آن را از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location