سرمایکس
video thumb

برند HBUS به Huobi تغییر نام می‌دهد

شرکت HBUS آمریکا که در حقیقت شریک استراتژیک پایگاه مبادلات ارزی Houbi چین به حساب می‌آید، از تصمیم خود برای تغییر آدرس سرویس بخش خرده فروشی خود از HBUS.com به  Huobi.com خبر داد. شرکت مذکور این خبر را از طریق نشریه کوین تلگراف اعلام کرده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، شرکت HBUS به عنوان شریک استراتژیک  Huobi Group که پرچمدار پلتفرم مبادلات ارزی Huobi Global به حساب می‌آید، در ماه ژوئن سال گذشته میلادی به طور رسمی این شراکت را اعلام کرده است.

حال گفته می‌شود فعالیت‌های بخش خرده فروشی HBUS پس از تغییر نام برند و آدرس پایگاه اینترنتی این شرکت مجددا از سر گرفته خواهد شد. البته شرکت Huobi Global  کار خود را از طریق همان وب سایت فعلی یعنی hbg.com ادامه خواهد داد.

HBUS اکنون می‌تواند با اتخاذ برند تجاری Huobi برای خود، از مزایای افزایش سطح فناوری خود در شراکت با Huobi Global به ویژه در بخش مسائل مربوط به پایداری و امنیت و همچنین دسترسی به بازارهای جدید بهره ببرد.

شرکت Huobi Group در سال ۲۰۱۳ در چین بنیان نهاده شده و از زمان اعلام ممنوعیت فعالیت ارزهای دیجیتال در چین توسط این کشور یعنی از سپتامبر ۲۰۱۷ به این سو، این شرکت نیز از چین به سنگاپور منتقل شد. در پی انتشار بیانیه HUBUS در ماه ژوئن در خصوص راه اندازی سرویس تجاری Live خود، شرکت Huobi Group طرح‌های اولیه در خصوص افتتاح دفتر خود در سان فرانسیسکو را در ژانویه سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

همچنین شایان ذکر است HBUS قرار است در اقدامی دیگر و در جهت رقابت با دو شرکت آمریکایی بزرگ Coinbase و رابین هود، یک پلتفرم جدید بر پایه API را به زودی راه اندازی کند.

Huobi Group که زیر مجموعه‌های آن توانسه‌اند طی یک سال گذشته بیش از ۱ تریلیون دلار سرمایه برای خود دست و پا کنند، به شدت در پی افزایش حوزه نفوذ خود به فراسوی آب‌های سنگاپور بوده که افتتاح دفاتر این شرکت در ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی مصادیقی برای اثبات این مدعاست.

Huobi  همچنین در سال ۲۰۱۸ اقدام به افتتاح پلتفرم تجاری خود در استرالیا و لندن کرده و همچنین میزان قابل توجهی از سهام بازار هنگ کنگ را نیز تصاحب کرده است. این شرکت در اقدامی مشابه، سال گذشته شرکت مبادلات ارزهای دیجیتال ژاپنی  BitTrade را نیز خریداری نمود.

با اینحال، در دسامبر سال ۲۰۱۸، رسانه‌ها از اقدام Huobi برای خرید شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Bitmain که مدتی است ورشکسته شده و بسیاری از کارکنان خود را تعدیل کرده، خبر دادند. در همین راستا، شرکت  Huobi Global از برنامه‌های خود جهت افزایش بهره وری Bitmain از راه نیروهای نا کارآمد خبر داد.

از سوی دیگر موسسه سرپرستی بلاک چین (BTI) در دسامبر سال گذشته میلادی شرکت  Huobi را به فعالیتهای تجاری صوری در جهت افزایش حجم تجاری شبکه خود در آمارها با کمک پلتفرم مبادلاتی HitBTC  متهم کرده است. البته هیچ یک از این مسائل به اندازه رقابت با OKEx برای Huobi اهمیت ندارد.

لازم به ذکر است Huobi در حال حاضر چهارمین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال در بازار به حساب می‌آید. حجم تجاری این پلتفرم تجاری تنها در عرض ۲۴ ساعت، رقمی بیش از ۵۱۹ میلیون دلار اعلام شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version