سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل Circle می‌گوید که شفافیت بیشتر در قوانین می‌تواند به باز شدن قفل بازار ارزهای دیجیتال کمک کند

مدیرعامل و موسس شرکت مالی پشتیبان گلدمن ساکس یعنی Circle میگوید که بزرگترین مانع قانونی که ارزهای دیجیتال امروز با آن مواجه است کمبود شفافیت از سمت بورس آمریکا درباره چگونگی تعریف سرمایه‌های گوناگون دیجیتال است.

به گزارش ارزجو، جرمی آلیر Jeremy Allaire سخنان خود را در پرسش و پاسخی که در روز ۱۰ ژانویه با سون نویل Sean Neville، موسس Circle و دیگر نمایندان شرکت که در شبکه اجتماعی ردیت انجام شد بیان کرد.

آلیر در پاسخ به سوالی راجب تلاشهای Circle برا آموزش قانون‌گذاران مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره عرصه ارزهای دیجیتال و نیز چالش‌های خاصی که این شرکت با آنها مواجه است گفت:

بزرگترین و مهمترین منع قانونی که ما با آن مواجه هستیم کمبود راهنمایی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره چگونگی طبقه‌بندی کردن ارزهای دیجیتال مختلف است. اعتقاد ما این است که ارزها و کالای روشن و واضحی وجود دارد اما نیاز داریم تا اوراق بهادار واقعی را در این فضا تعریف کنیم. این موضوع می‌تواند قفل بسیاری از فعالیت‌های بازار را باز کند و همچنین می‌تواند به طور مشخص جرقه‌ای در رشد بازار برای اوراق بهادار مبتنی بر کریپتو باشد.

آلیر در پاسخ به دیگر سوالات مرتبط با مقررات، نظر شرکت Circle را بیان کرد که مقررات مالیاتی باید در معاملات کریپتو به کریپتو متفاوت تعریف شود و سس به این نکته اشاره کرد که فرانسه بیشتر از دیگر کشورها به دنبال اصلاح مقررات در این زمینه بوده است.

همانطور که گزارش شده، لایحه پیشنهادی فرانسه برای تسهیل مالیات ابن ارزهای دیجیتال در پارلمان با شکست مواجه شده است.

موضوع جالب دیگری که مطرح شد درباره آلت کوین‌های پیگیر گریز مانند مونرو (Monero) بود که بسیاری از کاربران ردیت علاقه‌مندند بینشی درباره روش Circle برای کنترل امنیت از قانون‌گذاران و اجرای قوانین در بلاک‌چین های مبهمی پیدا کنند که به آن بی توجهی شده است.

روبرت بنچ ( Robert Bench) ، مدیر ارشد بازرگانی و مشاور ارشد حقوقی در Circle بیان کرد که در حال حاضر هیچ قانون خاصی در ایالات متحده برای ارز دیجیتال پیگیر گریز وجود ندارد. Circle از چنین پولهایی برای ارزیابی ریسک دارایی‌های مشتریانش استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد که رعایت حریم خصوصی و قوانین ضد پولشویی در دستور کار قانون‌گذاران قرار دارد. او همچنین می‌گوید که نمی‌توان توانایی صنایع هوشمند و مشارکت دولتمردان برای یافتن راه حلی به منظور ایجاد شفافیت در این پولها را در آینده پیش‌بینی کرد.

طبق گزارشات، آلیر اخیرا پیش‌بینی کرده که بیت کوین به مرور بسیار ارزشمندتر از اکنون خواهد شد اما او بیشینه گرای بیت کوین نیست و میگوید:

من فکرنمی‌کنم که بیت کوین برنده همیشگی باشد. ما یک عبارت داریم به نام واحدسازی همه چیز (the (tokenization of everything و فکر می‌کنیم توکن‌های رمزنگاری شده به سمت ارائه انواع دارایی‌های مالی در جهان حرکت می‌کنند. شاید در سالها میلیون‌ها نوع از آنها وجود داشته باشد.

 

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location