سرمایکس
video thumb

پلتفرم مالی Bakkt اولین دارایی خود را معرفی کرد

پلتفرم‌های دیجیتال Bakkt که توسط بازار بورس نیویورک حمایت می‌شود، مالکیت دارایی‌های خاصی را در Rosenthal Collins Group یا به اختصار (RCG) بدست آورده است. این خرید در روز دوشنبه ۱۴ ژانویه اعلام شد.

کلی لوفلر (Kelly Loeffler) مدیرعامل Bakkt اشاره کرد که آخرین اقدام شرکت در قالب برنامه جاه‌طلبانه Bakkt برای تبدیل به اولین بازارهای بورس یکپارچه و در سطح سازمانی و نیز خدمات کاستدی است.

لوفلر همچنین بر این نکته تأکید کرد که چنین خریدهایی به معنی این است که شرکت سرعت عملیات خود را کاهش داده و منتظر موافقت قانونی توسط کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) برای رونمایی از معاملات کنترل‌شده در بازار ارزهای دیجیتال است.

او می‌گوید:

مأموریت ما نیازمند سرمایه‌گذاری چشمگیر در تکنولوژی به منظور ایجاد یک پلتفرم فناورانه در کنار بهره‌گیری متخصصان بازار مالی است تا بتواند مطمئن‌ترین اکوسیستم فناوری مالی را برای ارزهای دیجیتال ارائه کند.

او می‌گوید بدست آوردن دارایی‌ در RCG مدیریت ریسک و عملیات خزانه‌داری را برای سیستم و متخصصان این حوزه در Bakkt افزایش داده و همچنین مشارکت در اجرای الزامات قانونی Bakkt مانند سیاست‌های مبارزه با پولشویی (anti-money laundering (AML و شناخت مشتری (know your customer (KYC را گسترش می‌دهد. وی افزود انتظار می‌رود این معامله در فوریه بسته شود.

RCG که در سال ۱۹۲۳ تأسیس شد و یک بازرگانی مستقل در معاملات آتی است، اعلام کرد که حساب مشتریان خود را به یک سازمان پیشرو در واسطه‌گری کالا به نام Marex Spectron در دسامبر ۲۰۱۸ فروخته است.

اعلام خرید اخیر با هدف بهره برداری Bakkt’s در ۲۴ ژانویه انجام شد. با این حال گفته شده است که Bakkt نمی‌تواند بهره‌برداری خود را در روز معین داشته باشد و دلیل آن وجود قانون دوره بازخورد ۳۰ روزه توسط کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده است که در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

از آنجایی که دولت ایالات متحده در تعطیلی رکوردشکنی به سر می‌برد که از روز ۲۲ دسامبر آغاز شده است، کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده به طور طبیعی در حال فعالیت نیست که همین امر می‌تواند باعث تأخیر احتمالی شود.

Bakkt ابتدا در آگوست ۲۰۱۸ توسط صرافی (Intercontinental Exchange (ICE معرفی شد که ۲۳ صرافی بین المللی مانند بورس نیویورک را اداره می‌کند. در روز ۳۱ دسامبر، ICE گزارش داد که جدول زمان‌بندی سیستم قرارداد آتیه روزانه (Daily Futures Contract) بیت کوین Bakkt را در اوایل سال ۲۰۱۹ طبق روند و زمان‌بندی کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده به روز خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version