سرمایکس
video thumb

زمان انتشار قراردادهای آینده بیت کوینی شرکت Bakkt به تعویق افتاد

ممکن است شرکت موفق و تازه وارد Bakkt که در زمینه مبادله بیت کوین‌ها و به ویژه قراردادهای آینده بیت کوینی فعال است، نتواند بر اساس برنامه‌های زمان بندی شده خود پیش رفته و پروژه قراردادهای آینده بیت کوین خود را تا آخر این ماه منتشر کرده و روانه بازار سازد. اما این موضوع به آن معنی نیست که Bakkt درست از مسیر پیش روی خود کشیده و قصد توقف پروژه‌های دیگر خود در این زمینه را دارد.

«کلی لافلر»، مدیر عامل Bakkt روز دوشنبه اعلام کرد که بازار معاملات بورس نیویورک از این شرکت استارت آپی پشتیبانی کرده و همچنین شرکت به نام روزینتال کولینز نیز که به عنوان یک کمیسیون تجاری مستقل عمل می‌کند، بخشی از سرمایه خود را در اختیار Bakkt قرار داده است. این شرکت همچنین پیشتر اعلام کرده بود که در حال فروش حساب‌ها و بخش واسطه گری خود به شرکت انگلیسی Marex Spectron است.

لازم به ذکر است Bakkt پیشتر نیز اعلام کرده بود که سرمایه خود را به ۱۸۳ میلیون دلار افزایش داده که این میزان سرمایه می‌تواند در راه ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت مبادلات مالی دیجیتالی کمک شایانی به این شرکت نماید.

گفته می‌شود شرکت Bakkt می‌تواند با این سرمایه به دست آمده، سیستم مدیریت ریسک و عملیات خزانه خود را بهبود بخشیده و همچنین گام‌های موثر تری در برابر پولشویی و شناسایی مشتریان خود انجام دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تراکنش سرمایه مورد توافق قرار است ماه آینده به حساب Bakkt انجام شود.

در همین حال، لافلر با اشاره به تاخیر وضع مقررات رگولاتوری در اجرایی سازی مبادلات پیش روی شرکت Bakkt گفت: دستاورد حاضر این حقیقت را پر رنگ می‌نماید که ما همچنان معطل تصویب راه اندازی مبادلات تجاری خود در بازار ارزهای دیجیتال از سوی CFTC نمانده‌ایم. ماموریت ما نیازمند سرمایه گذاری مشخص در زمینه فناوری است تا از این طریق بتوانیم پلتفرم مبتکرانه خود را راه اندازی کرده و در عین حال تجربه لازم حضور در بازارهای مالی را از طریق معتمد ترین اکوسیستم‌های مالی برای سرمایه‌های دیجیتال کسب نماییم.

لازم به ذکر است شرکت Bakkt پیشتر از تصمیم خود برای راه اندازی مبادلات آینده بیت کوین و قراردادهای مربوط به آن تا تاریخ ۲۴ ژانویه سال جاری میلادی خبر داده بود. این در حالیست که شرکت مذکور همچنان به دنبال تصمیم کمیسیون تجارت کالاهای آینده (CFTC) در این خصوص است.

لازم به ذکر است CFTC باید نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز نظر خود رد خصوص درخواست های واصله مانند در خواست Bakkt اعلام کند. با این حساب تحت هیچ شرایطی Bakkt قادر به راه اندازی قراردادهای آینده خود تا تاریخ مقرر نخواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version