سرمایکس
video thumb

ایجاد بازار استیبل کوین ترکیبی توسط صرافی بزرگ ارز رمزی بایننس

بایننس (Binance) یک صرافی یا اکسچنج چینی است که با عضویت در سایت آن می‌توانید به خرید و فروش‌ ارزهای دیجیتالی بپردازید.

 

باینسس پلتفرم بزرگ تجاری که از نظر حجم مبادلات در سطح بالایی قرار دارد اعلام کرده است، در حال ایجاد یک بازار یکپارچه استیبل کوین می‌باشد. با وجود اینکه اطلاعات زیادی در این خصوص هنوز از سوی این صرافی منتشر نشده است اما خبرها حاکی از آن است که توکن USDT بخشی از این تغییر خواهد بود.

تتر (USDT) اکنون در بایننس به عنوان «USDⓈ» ثبت می‌شود. نام بازار تتر خود را به یک بازار استیبل‌‌‌‌ کوین ترکیبی (USDⓈ) تغییر داده است. این به صرافی‌‌‌‌ها اجازه می‌‌دهد که از جفت‌‌های معاملاتی استیبل‌‌ کوین بیشتری پشتیبانی کنند.

این کار موجب حمایت جفت تجارت‌های بیشتر با استیبل کوین‌های متفاوت می‌شود. شایان به ذکر است USDⓈ یک استیبل کوین جدید نیست بلکه تنها  نماد  بازار استیبل کوین جدید بایننس می‌باشد.

 

استیبل کوین‌های بیشتری در راه است

از آنجایی که چندین استیبل کوین در بازار به طور ثابت وجود دارند، با این حال این گروه ارز دیجیتال (استیبل کوین) قادر به از دست گرفتن کل بازار نمی‌باشند. از همین رو بایننس مشتاق است که شاهد استیبل کوین‌های بیشتری به خصوص از دیگر پشتوانه‌های فیات، عمدتا یورو و تعدادی از ارزهای آسیایی باشد. در واقع آنها می‌دانند که استیبل کوین‌های بیشتری در راه هستند به خاطر اینکه بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهند، در حال حاضر سعی دارند بازار کاری جلوتر از زمان داشته باشند.

از جمله استیبل کوین‌های اصلی در حال حاضر می‌توان به «Tether USD» ، «Paxos Standard» و «USD Coin» اشاره کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version