سرمایکس
video thumb

بورس «نزدک» از عزم خود برای معامله قراردادهای مبتنی بر بیت کوین خبر داد

بورس نزدک به عنوان دومین شرکت بورس سهامی جهان از برنامه خود برای معامله قراردادهای آینده ارز دیجیتال بیت کوین در معاملات این شرکت از نیمه اول سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش ارزجو، بر اساس گزارش منتشر شده در مورد این شرکت، دو شرکت داخلی فعال در نزدک نخستین بار در ماه نوامبر از تصمیم مسئولان این شرکت خبر دادند.

این در حالیست که جوزف کریستین، رئیس بخش رسانه‌ای نزدک با تایید این تصمیم مدیران ارشد شرکت، پذیرش نهایی آن را منوط به موافقت کمیسیون آینده سرمایه های تجاری آمریکا (CFTC) دانست.

به گفته جوزف، این بازار بزرگ بورس جهانی برای سالها به معامله ارزهای دیجیتال چشم داشته و این تصمیم مسئولان نزدک، ایده جدیدی به حساب نمی‌آید.

البته این در حالیست که کریستین در گفتگوی خود مشخص نکرد که آیا معاملات قراردادهای آتی بیت کوین با استفاده از ارزهای فیات انجام خواهد شد یا ارزهای دیجیتال. در حالی که قراردادهای آتی بیت کوین اوایل ماه دسامبر ۲۰۱۷ در بازار CBOE و CME به صورت نقدی به بازار عرضه شد، قرار است نخستین قرارداد فیزیکی بیت کوین نیز در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ توسط Bakkt به عنوان یک پلتفرم ایجاد شده توسط شرکت مبادلات ارزی نیویورک (NYSE) به بازار ارائه شود.

لازم به ذکر است اخبار مربوط به تمایل نازدک برای آغاز معاملات قراردادهای بیت کوینی نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شده و در آن زمان گفته شد نزدک قرار است در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی، نسبت به آغاز معامله این نوع قراردادهای بیت کوینی اقدام نماید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version