سرمایکس
video thumb

بانک مرکزی دانمارک الزامات مورد نیاز را برای ارائه کنندگان خدمات ارزهای دیجیتال مطرح می‌کند

به گزارش خبرگزاری اصلی دانمارک DeTelegraaf که در ۱۱ دسامبر گزارش کرد، ارائه کنندگان ارزهای دیجیتال به زودی ملزم می‌شوند از بانک مرکزی هلند مجوز دریافت کنند.

به گزارش ارزجو، این مقاله تشریح مي‌کند اندازه‌هایی تعیین شده‌اند که امید است “از استفاده ارزهای دیجیتال برای پولشویی پول‌هایی که از طریق جرم و جنایت یا برای تأمین مالی تروریسم استفاده می‌شوند ممانعت کند”.

به منظور اخذ این مجوز، ارائه کنندگان باید مشتریان خود را بشناسند و تراکنش‌های غیرمعمول را گزارش کنند. تمامی این داده‌های توسط بانک مرکزی دانمارک، De Nederlandsche، مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

پس از پیاده‌سازی قوانین مشابه در ژاپن در ماه آوریل میلادی و ملزم کردن صرافی‌های ارز دیجیتال به گزارش تراکنش‌های مشکوک این حوزه، افزایش قابل توجهی در تعداد گزارش‌های این فصل مشاهده شد.

در ماه آگوست، یک مدیر اجرایی بانک مرکزی دانمارک اعلام کرد که ارزهای دیجیتال به عنوان “پول واقعی” شناسایی نمی‌شود، ولی بانک هیچ طرحی برای متوقف کردن آن‌ها ندارد. همچنین در ماه آگوست، یک مشاور بانک مرکزی ادعا کرد که تغییرات قیمت بیت کوین (BTC) با جستجوی گوگل برای ارز دیجیتال همزمان بوده است.

طبق گزارش Cointelegraph در ماه اکتبر، بندر روتردام برای آزمایش کاربری بلاک چین برای کشتیرانی در بزرگترین بندر اروپا با بانک اصلی دانمارک و شرکت سامسونگ مشارکت کرده است. در هلند نیز، بزرگترین سوپرمارکت زنجیره‌ای این کشور به نام Albert Heijn نیز در ماه سپتامبر افشا کرد برای شفاف‌تر کردن تولید آب پرتقال‌های خود از بلاک چین استفاده می‌کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version