سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آخرین فرصت برای خرید بیت کوین /افزایش نجومی قیمت طی سالهای آتی

بیت کوین از آغاز پیدایش خود به عنوان ابزار الکترونیکی انتقال وجه بدون واسطه، ذخیره سازی ارزش پول و همچنین وسیله‌ای مناسب برای مبارزه با ابزارهای مالی سنتی و راهی برای برون رفت از کنترل دولت بر سیستم فعلی نظام پولی و بانکی جهان مطرح شد.

همین خصوصیات منجر به ایجاد تصویری از بیت کوین به عنوان تغییر دهنده جهان و نظام پولی آن در ذهن ما شد، یعنی درست شبیه به همان تحولی که اینترنت دو دهه پیش در ذهن همگان ایجاد کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران، افت قیمت بیت کوین اصلا موضوع با اهمیتی نبوده و البته حتی قیمت‌های پایین این ارز دیجیتال در زمان حاضر می‌تواند به منزله شانسی بزرگ برای اکثر مردم باشد که آنها را قادر به خرید ساده تر و ارزانتر این ارز دیجیتال می‌سازد.

سرمایه گذاران در بخش ارزهای دیجیتال همواره حواسشان به جدول تغییر قیمت‌های روزانه این دسته از ارزها در بازارهای جهانی بوده و امید دارند تا بتوانند از بازار خرسی ایجاد شده که منجر به افت شدید قیمت این دسته از ارزها شده، نهایت استفاده را ببرند. نباید این را از یاد برد که بیت کوین قابلیت افزایش قیمت ناگهانی و چند برابر شدن ارزش در زمان تغییر فاز بازار به حالت گاوی را دارد. پس با این حساب افت قیمت بیت کوین به هیچ وجه مهم نبوده و می‌تواند فرصتی برای سرمایه گذاران در بازار فعلی به حساب آید.

نشریه CryptoMento که از نشریه‌های به نام در صنعت ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، با اشاره به این فرصت به دست آمده در پیامی توئیتری نوشت که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت. پس باید از فرصت به دست آمده در بازار خرسی امروز که قیمت این ارز دیجیتال را به حدود ۳۵۰۰ دلار رسانده استفاده کافی را برد.

قیمت امروز بیت کوین پس از مدت‌ها افت قیمت به رقمی حدود ۳۶۰۰ دلار رسیده که البته کمینه قیمت این ارز دیجیتال نهایتا به ۳۱۵۰ دلار کاهش خواهد یافت. نکته اینجاست که به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، در صورت افت قیمت بیت کوین تا مبلغ ۲ هزار دلار هم نباید نگران بود. چراکه آینده‌ای ۱۰۰ هزار دلاری در انتظار این ارز دیجیتال بوده و حتی اگر امروز سرمایه گذاران اقدام به خرید بیت کوین ۳۶۰۰ دلاری هم بکنند و قیمت این ارز دیجیتال به ۲ هزار دلار سقوط کند، نهایتا ضرری ۱۶۰۰ دلاری متوجه آنها شده که در قیاس با سود سرشار ۱۰۰ هزار دلاری حاصل از خرید این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۱۵، این مقدار ضرر بسیار ناچیز خواهد بود.

برای فهم بیشتر این موضوع، کافی است زمانی را به یاد آوریم که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ هزار رسید و آن زمان، بسیاری از سرمایه داران با خود می‌گفتند که کاش پیش از این افزایش قیمت نجومی، اقدام به خرید بیت کوین آن هم با قیمتی بسیار نازل کرده بودند. اما اکنون فرصت خرید ارزان قیمت بیت کوین بار دیگر حاصل شده که می توان از این فرصت طلایی نهایت استفاده را کرد. تنها به یاد داشته باشید که به احتمال زیاد، این آخرین باری است که قیمت بیت کوین تا این حد سقوط کرده و در آینده چنین چیزی دیگر رخ نخواهد داد.

البته یکی دیگر از دلایل لزوم خرید بیت کوین با قیمت فعلی نیز این است که عمده علاقمندان سرمایه گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین، توان خرید بیت کوین ۱۰ هزار دلاری را نخواهند داشت. پس باید پیش از افزایش مجدد قیمت‌ها اقدام به خرید کرد.

یکی از آفات ارزهای فیات این است که همواره به مردم آموخته‌اند که نباید انتظار پیشرفت قیمت نجومی را داشت و اصولا سود حاصل از مبادله آنها نیز ناچیز و قابل محاسبه با اعداد و ارقام خواهد بود. البته این اعداد ارقام در محاسبات مربوط به خرید ارزهای دیجیتال نیز تاثیر گذاشته است و به عنوان مثال ارزش ۰٫۰۱ بیت کوین معادل هزار ریپیل بوده و شاید در ذهن بسیاری از خریداران، ارزش خرید ریپل بسیار بیشتر و با ارزش تر از بیت کوین خواهد بود. اما آنها ارزش واقعی این دو ارز را به حساب نیاورده و به همین خاطر هم دچار اشتباه می‌شوند.

قیمت بیت کوین در حال حاضر، برای عمده علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال مناسب بوده و قدرت خرید آن را دارند. اما بار دیگر تکرار می‌کنیم که این آخرین شانس شما برای خرید این ارز دیجیتال است.

«جوزف راجر»، کارشناس و تحلیلگر ارشد بازار ارزهای دیجیتال نیز با تایید این مدعا می‌گوید: این احتمالا آخرین فرصت برای عمده مردم جهت خرید بیت‌کوین خواهد بود. پس از سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین افزایش بسیار زیادی خواهد داشت.

وی همچنین جدول پیش بینی قیمت بیت‌کوین را در حساب توئیتری خود منتشر کرد و در توضیح آن نیز تاکید کرد که قیمت بیت کوین طی سالهای آینده به شدت افزایش خواهد یافت. پس افت قیمت فعلی این ارز دیجیتال اصلا اهمیتی ندارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location