سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

لیست ارزهای صرافی بایننس

بایننس، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال تصمیم گرفته تا ۵ ارز دیگر را در تاریخ ۲۲ فوریه از لیست خود خارج کند. ارزهایی که قرار است از این لیست حذف شوند، عبارتند از: از کلاک کوین (CLOAK)، مدوم (MOD)، سالت (SALT)، سابستراتوم (SUB) و وینگز (WINGS).

این صرافی توضیح می دهد که در بایننس، ما هر گونه دارایی دیجیتالی را که لیست می کنیم، به صورت دوره ای مورد بررسی قرار می دهیم تا از اینکه به سطح استانداردهای مورد نظر ما رسیده یا نه، اطمینان حاصل کنیم. هنگامی که یک ارز یا توکن با استانداردهای مورد نظر ما مطابقت نداشته باشد یا صنعت آن تغییر کند، ما عمیق تر بررسی کرده و در صورت تائید آن ارز یا توکن را حذف می‌کنیم.

در بیانیه رسمی بایننس عنوان شده که آنها برای حذف یک ارز طبق معیارهای زیر تصمیم گیری می‌کنند:

  • تعهد تیم به پروژه
  • سطح و کیفیت فعالیت توسعه ای
  • ثبات قرارداد هوشمند یا قرارداد شبکه
  • سطح ارتباطات عمومی
  • پاسخ متقابل به درخواست های دوره ای بایننس
  • وجود شواهدی دال بر رفتار غیر اخلاقی و فریبکارانه
  • کمک به یک اکوسیستم رمزنگاری سالم و پایدار

در ادامه به بررسی هریک از این ارزها می پردازیم:

رتبه کلاک کوین (CLOAK) در بازار سرمایه ۳۷۱ بود که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت این ارز، ۱۷ درصد کاهش داشته است، این ارز ۷۳ درصد از معاملات خود را از بایننس دریافت می کرد. لازم به ذکر است که در طراحی این ارز به شدت به حفظ حریم خصوصی بها داده شده است. کمبود قابل‌توجه جامعه به این ارز و بروزرسانی های ناچیز این پروژه تنها مواردی است که اخیرا مورد بحث بوده است. گیتهاب این ارز نیز نشان می دهد که این ارز مدتی است که هیچ توسعه ای نداشته و آخرین بروزرسانی این ارز، فایل ReadMe بوده است.

رتبه مدوم (MOD) در بازار سرمایه نیز ۳۷۱ بود که طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است. این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ درصد از حجم معاملات خود را در صرافی بایننس به دست آورده است. گفتنی است که گیت هاب این پروژه اخیرا فعالیت زیادی نداشته است، چرا که آخرین تغییر صورت گرفته در آن مربوط به آوریل سال ۲۰۱۸ می باشد، بنابراین کاملا واضح است که آنها به طور فعال در حال توسعه ارز مدوم نیستند.

رتبه سالت (SALT) نیز در بازار سرمایه ۱۶۱ بود که این ارز به میزان ۹ درصد دچار کاهش قیمت شد. این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ درصد از حجم معاملات خود را از طریق صرافی بایننس دریافت کرده است. با این حال، در مورد نام این ارز اختلاف نظر وجود دارد، چرا که این ارز یک ساختار وام‌ دهی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وام‌هایی از پول دارای پشتوانه را به ‌وسیله دارایی‌های مجازی خود (ارزهای دیجیتالی)، دریافت کنند. WhalePanda، حدود یک سال و نیم پیش پروژه ای را تحت عنوان طرح پونزی (Ponzi scheme) در توئیتر نامگذاری کرد و در نوامبر سال ۲۰۱۸ مشخص شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی سالت لندینگ می باشد، SEC در ماه فوریه دادخواستی را علیه این ارز صادر کرد. لازم به ذکر است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال بررسی این مسئله بود که آیا عرضه اولیه سکه ارز سالت، یک عرضه اوراق بهادر ثبت شده بوده یا خیر و همچنین اینکه این شرکت چگونه بودجه مورد نیازش را تامین می کرده است.

ارز بعدی، سابستراتوم (SUB) است که در رتبه ۱۸۲ قرار داشته و حدود ۱۹ درصد کاهش قیمت داشته است، این ارز در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ درصد از حجم معاملات خود را از صرافی بایننس دریافت می کرده است. ارز دیجیتال سابستراتوم تجارت خود را بر پایه ارزی غیر متمرکز و شبکه ای متن باز شروع کرده است که امکان استفاده از کامپیوتر شخصی به عنوان میزبان (Host) را به کاربران ارائه داده است. این ارز در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ به دلیل جعل گیت هاب متهم به کلاهبرداری شد. گیت هاب، یک سرویس میزبانی وب برای پروژه‌هایی است که از سیستم سورس کنترل گیت استفاده می‌کنند. همچنین، کاربران مدعی هستند که این پروژه آسیب پذیری مشابهی با Oyster Pearl دارد که به هرکسی اجازه می دهد تا توکن های جدیدی را استخراج کرده و آنها را خرج کنند.

وینگز (WINGS) نیز در بازار سرمایه رتبه ۲۹۷ را به دست آورد. این ارز به میزان ۱۶ درصد کاهش قیمت داشته و بایننس، ۸۶ در صد از نقدینگی آن را تشکیل می دهد. این پروژه به اصطلاح یک پلتفرم سرمایه گذاری جمعی غیر متمرکز است که بر پایه بلاک چین اتریوم می باشد. در مورد این پروژه ابهاماتی نیز وجود دارد.

پیش از این نیز بایننس اقدام به خارج کردن ارزهایی از لیست خود کرده است. در آن زمان نیز چهار ارز موقعیت خود را در این صرافی از دست دادند.

در همین حال، بری سیلبرت (Barry Silbert)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت های بزرگ سرمایه گذاری firms Digital Currency Group و Grayscale Investments معتقد است که ارزش اغلب توکن های دیجیتال به صفر می‌رسد.

در مورد افزایش عرضه اولیه سکه (ICO) که طی سال ۲۰۱۷ و بخشی از سال ۲۰۱۸ رخ داد، نیز سیلبرت اغلب آنها را مرده دانسته و عنوان می کند:

تقریبا تمام ICO ها فقط تلاشی برای جمع آوری پول بودند. آنها قابلیت استفاده نداشتند، اکثر آنها حذف خواهند شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version