سرمایکس
video thumb

ماینر چینی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به ۷۴۰ هزار دلار خواهد رسید!

خبرگزاری ۸BTC در تاریخ ۱۱ فوریه گزارش داد که Zhu Fa، یکی از بنیانگذاران پولین (Poolin)، یکی از استخرهای ماینینگ معروف ارزهای دیجیتال در چین، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین (BTC) می تواند به اندازه ۵ میلیون یوان چینی یا ۷۳۸٫۰۰۰ دلار آمریکا افزایش یابد.

Zhu با ذکر این نکته که بیت کوین در حال حاضر در یک بازار خرسی به سر می برد، پیش بینی کرد که در بازار گاوی بعدی، قیمت ها نسبت به قبل،  ۱۰ الی ۲۰ برابر افزایش خواهند یافت. Zhu همچنین خاطر نشان کرد که قیمت بیت کوین همانند سال ۲۰۱۷ که به ۲۰٫۰۰۰ دلار رسیده بود، نخواهد بود، وی افزود که بازار گاوی بعدی می تواند آخرین بازار گاوی باشد.

پیش بینی های متخصصان در مورد بازار ارزهای دیجیتال همواره متفاوت بوده و برخی آن را صعودی و برخی دیگر آن را بسیار نزولی پیش بینی کرده اند. طی وقوع رویدادی در بلاک چین در سال ۲۰۱۸ ، سرمایه داران تم دراپر (Tim Draper)، پیش بینی کردند که تا سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین می تواند به ۲۵۰٫۰۰۰ دلار برسد.

در اوایل این هفته، بری سیلبرت (Barry Silbert)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت های بزرگ سرمایه گذاری firms Digital Currency Group و Grayscale Investments اظهار داشت که ارزش اغلب توکن های دیجیتال به صفر می‌رسد. وی در مورد افزایش عرضه سکه اولیه (ICO) نیز عنوان کرد که تقریبا تمام ICO ها فقط تلاشی برای جمع آوری پول بودند و هیچ گونه قابلیت استفاده ای نداشته اند.

طبق گزارش BTC.com، پولین، استخر مایننیگ Zhu، دارای ۱۰٫۴۵ درصد از سهم شبکه جهانی می باشد. در حال حاضر بازار خرسی منجر شده تا ماینرها به دشواری ارزهای دیجیتال را استخراج کنند.

پیش از این، شرکت ماینینگ آرگو بلاک چین (Argo Blockchain) در انگلیس اعلام کرده که بر روی کاهش قیمت ها متمرکز شده است. آرگو اعلام کرده که عملیات استخراج خود را به عنوان یک خدمت تا ماه آوریل متوقف می کند، و با این اقدام احتمالا هزینه های این شرکت به اندازه ۳۵ درصد کاهش خواهد یافت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version