سرمایکس
video thumb

کدام ایالات در آمریکا بر علیه بیت کوین می باشند؟

امروزه بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان یک مکان خوب و جالب توجه برای سرمایه گذاری شناخته می شود که افراد زیادی در آن سرمایه گذاری می کنند، با این حال هنوز هم برخی از کشورها در قبال این نوع سرمایه گذاری قوانین سختگیرانه ای را اعمال می کنند، که از جمله آنها می توان به ایالت نیویورک، رود آیلند و آریزونا در آمریکا اشاره کرد. گفتنی است؛ تاخیر در ETF بیت کوین، ارسال احضاریه ها و اجبار به توقف کسب و کارهای بلاک چین و تنظیم قوانین مربوط به بیت کوین در ایالات متحده که به سختی این ابتکار و نوآوری را مورد حمایت قرار می دهد، در این سه ایالت مانع از کسب و کارهای بلاک چین می شود. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال مکانی برای راه اندازی کمپانی ارزهای دیجیتال خود هستید، از این سه ایالت اجتناب کنید.

در زیر به بررسی هر یک از این ایالات می پردازیم.

۱٫ نیویورک

نیویورک با قوانینی که علیه بیت کوین به کار گرفته در صدر ایالاتی قرار دارد که مخالف به کارگیری فناوری بلاک چین هستند. بیت لایسنس نیویورک توسط چهره های مشهور صنعتی آمریکا مانند اریک وورهیس (Erik Voorhees)، مدیرعامل شرکت ShapeShift و جس پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل شرکت Kraken، با عنوان “بیش از حد قانونی” نامیده می شود.

گفتنی است که “بیت لایسنس” مجموعه ای از مقررات ارائه شده توسط اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) است که برای شرکت های بیت کوین در نظر گرفته شده است.

وورهیس سال گذشته در گفتگو با مردم نیویورک عنوان کرد:

ما اینجا در دو متری مجسمه آزادی هستیم و شما نمی توانید «کریپتوکیتیز» (CryptoKitties) را در این کشور بدون مجوز به فروش برسانید. این یک نمونه از مسائل نامعقولی است که در اینجا اتفاق افتاده است.

ضمنا، پاول نیز بر علیه Eric Schneiderman، دادستان کل سابق نیویور یک سخنرانی ارائه کرد. Schneiderman سه سال بعد از اینکه صرافی کراکن در نیویورک تعطیل شد، درخواستی برای اطلاعات مربوط به مشتریان را به این صرافی ارسال کرد.

بیت لایسنس نیویورک بسیاری از شرکت های ارزهای دیجیتال را مجبور کرده تا از نیویورک خارج شوند، چراکه معتقد است مقررات در سطح فدرال باید اجرا شوند.

تحت قوانین بیت لایسنس، صرافی ها باید تمام اطلاعات مربوط به کل پایگاه داده مشتری خود را افشا کنند. این مسئله نه تنها برای مشتریان ناخوشایند است، بلکه به طور بالقوه غیر قانونی نیز می باشد. قوانین حفظ حریم خصوصی در کشورهای دیگر با قانون ایالات متحده متفاوت است.

با این حال، ممکن است در این زمینه تغییراتی رخ دهد. Andrew Cuomo، فرماندار نیویورک اخیرا یک لایحه پیشنهادی ارزهای دیجیتال را امضا کرد که اولین کار عملیاتی برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است.

۲٫ رود آیلند

رود آیلند نیز یکی دیگر از ایالات آمریکاست که به تازگی به عنوان یکی از بدترین ایالاتی در نظر گرفته شده که قوانین سختگیرانه ای را نسبت به فناوری بلاک چین به کار گرفته است. سناتور شلدن وایتهاوس (Sheldon Whitehouse)، از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش آسان برای “دخالت خارجی” در انتخابات آمریکا، نام برده است. وی همچنین مقررات مالیاتی جدیدی را برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است.

لایحه شماره ۲۵۱ مجلس سنا در رود آیلند نیز بر علیه ارزهای دیجیتال بوده و برای ارزهای دیجیتال، مالیات بر فروش در نظر گرفته است.

گفتنی است که مالیات بر فروش، مشمول کسانی می شود که ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند و خریداران از ارزهای دیجیتال به عنوان کارمزد خدمات استفاده می کنند.

به عبارت دیگر، از این طریق کسب و کار ارزهای دیجیتال را بسیار دشوارتر می کنند. کیتلین لانگ (Caitlin Long) از با تجربگان وال استریت و یکی از حامیان ارزهای دیجیتال با انتشار پستی در توئیتر از این مسئله انتقاد کرد.

وی عنوان کرد که شرکت ها فقط باید کشورهایی را که از نوآوری بلاک چین جلوگیری کرده و مانع تحقیق و توسعه می شوند را ترک کنند، وی در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۹ طی پستی عنوان کرد:

آیا شما شوخی می کنید؟ پیشنهاد مالیات بر ارزهای دیجیتال رود آیلند را بررسی کنید، این پیشنهاد بسیار گسترده بوده و شامل مالیات بر توسعه نرم افزار و تحقیق و توسعه می شود. ایالت هایی را که اقداماتشان نشان دهنده این است که بلاک چین را نمی خواهند، ترک کنید و به ایالت وایومینگ بیایید، جایی که ما در آن فعالیت می کنیم.

اخیرا، لانگ با انتشار این خبر که ایالت وایومینگ برای فناوری بلاک چین قوانین روشن و واضحی را تدوین کرده، شرکت های بلاک چین را به این ایالت جذب می کند.

لازم به ذکر است که ایالت وایومینگ، لایحه ای را برای حمایت از ارزهای دیجیتال به عنوان یک معامله قانونی تصویب کرده است.

۳٫ آریزونا

یکی دیگر از این ایالات، آریزونا می باشد، درو هینکز (Drew Hinkes)، مشاور حقوقی بلاک چین در پستی اعلام کرد که آریزونا نیز با تنظیم مقررات بر علیه بیت کوین، یکی دیگر از ایالاتی است که با بکارگیری بلاک چین بیت کوین مخالف می باشد. آریزونا در حال تصویب یک لایحه پیشنهادی است که برای کسانی که قصد دارند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشند، مالیات بر فروش در نظر می گیرد و آنها نیز باید از این لایحه پیروی کنند.

کیتلین لانگ نیز در پاسخ به پستی که هینکز منتشر کرده بود، عنوان کرد که اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، آریزونا نیز مانند رود آیلند و نیویورک جزو سه کشوری خواهد بود که بدترین قوانین را علیه بیت کوین به کار بسته اند.

بنابراین اگر می خواهید همه چیز را برای کسب و کار خود آسانتر سازید، از فعالیت در این سه ایالت اجتناب کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version