سرمایکس
video thumb

لایت کوین حامی مسابقات کشتی کج آمریکا خواهد شد

بنیاد لایت کوین با انشتار بیانیه‌ای از حمایت مالی خود از مسابقات قهرمانی کشتی کج UFC خبر داد. بر اساس این گزارش، لایت کوین در این بیانیه خود را به عنوان «شریک رسمی» UFC در مسابقات سنگین وزن که قرار است بین دو قهرمان این رشته یعنی «جان جونز» و «الکساندر گوستاوسون» برگزار شود اعلام کرد.

به گزارش ارزجو، بنیاد لایت کوین دلیل قبول این اسپانسری را تلاش در جهت پذیرش هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال عنوان کرده و در بیانیه خود آورده است: با حرکت برندها و نهادها به سمت ارزهای دیجیتال و بلاک چین، این اقدام، گزینه دیگر در جهت حرکت هر چه بیشتر به سمت جریان کلی (بازار ارزهای دیجیتال) به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است ارز دیجیتال لایت کوین که از جمله ارزهای موفق بازار به حساب می‌آید، در سال ۲۰۱۱ توسط مهندس سابق Coinbase یعنی «چارلی لی» منتشر شده و روانه بازار شد. میزان سرمایه ارزی دیجیتال این شرکت نیز حدود ۸۴ میلیون لایت کوین اعلام شده است. گفته می شود بنیاد لایت کوین به دنبال توسعه شبکه این ارز دیجیتال است.

در سال ۲۰۱۷، ارزش کل بازار مسابقات ورزشی حدود ۵۵۷ میلیون دلار اعلام شد و این در حالیست که بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «شرکت تحقیقات تجاری»، آمریکای شمالی همچنان بزرگترین و داغ ترین بازار تبلیغات مسابقات ورزشی در جهان به حساب می‌آید. افزایش سرمایه گذاری و پرداخت هزینه اسپانسری یکی از راه های موثر در زمینه تبلیغات در بازارهای ورزشی به حساب می‌آید که به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال نیز حرکت آهسته خود به سمت این بازار را آغاز کرده‌اند.

در ماه دسامبر، تیم «اتلتیکو مینرو» که قهرمان لیگ برتر فوتبال این کشور به حساب می‌آید نیز اقدام به انتشار توکن‌های دیجیتال ویژه هواداران خود با نام GaloCoin کرد که گفته می‌شود بر روی پلتفرم ارز دیجیتال Footcoin که خود از مشتقات اتریوم به حساب می‌آید، کار می‌کند. این توکن‌ها به هواداران اتلتیکو این امکان را می‌داد که بتوانند بلیط بازی های مورد علاقه خود را با استفاده از آنها تهیه کرده و یا از تخفیف بلیط ها استفاده کنند.

در ماه سپتامبر سال جاری میلادی نیز تیم فوتبال فرانسوی «پاری سن ژرمن» از آغاز همکاری خود با شرکت بلاک چینی Socios.com جهت راه اندازی و انتشار توکن ویژه خود خبر داد. این توکن‌ها که قرار است با نام توکن هواداری منتشر شود با نام تجاری FTO وارد بازار شده و هواداران می‌توانند با استفاده از آنها، تیم پاری سن ژرمن را مورد حمایت خود قرار دهند.

همچنین لازم به ذکر است شرکت بایننس که بزرگترین پلتفرم ۲۴ ساعته مبادله ارزهای دیجیتال جهان به حساب می‌آید نیز از تصمیم خود جهت انجام سرمایه گذاری در بلاکچین ویژه شرط بندی در مسابقات ورزشی chiliZ خبر داد. ی توانند با استفاده از آنها، تیم پاری سن ژرمن را مورد حمایت خود قرار دهند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version