سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نگاهی به وضعیت سه تولید کننده برتر تجهیزات ماینینگ ارزهای دیجیتال

لیست عناوین این مطلب

کمپانی ایبنگ (Ebang)، سومین تولیدکننده بزرگ تجهیزات ماینینگ ارزهای دیجیتال (استخراج)، قصد دارد که تا سال ۲۰۱۹ حداقل ۴۰۰٫۰۰۰ ماینینگ Ebit خود را ایجاد کند. این کمپانی ۹٫۲ درصد از سهم بازار جهانی سخت افزار ماینینگ را به عهده دارد و بعد از بیت مین (Bitmain) و Canaan در جایگاه سوم قرار دارد. گفتنی است که ایبنگ (Ebang) امیدوار است که در سال ۲۰۱۹ بتواند ۴۰۰ هزار واحد را به فروش برساند.

گزارش های اخیر این کمپانی، نشان دهنده فروش تقریبا ۱۵۹ هزار واحد در سال ۲۰۱۷ و تقریبا ۳۰۹ هزار واحد در نیمه اول سال ۲۰۱۸ می باشد. آمار کلی سال ۲۰۱۸ هنوز در دسترس نیست، اما ایبنگ (Ebang) گزارش داد که نه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماه اول همان سال با کاهش چشمگیری روبرو بوده است. گفتنی است که سایر تولیدکنندگان تجهیزات ماینینگ نیز با همین وضعیت روبرو بوده اند.

آنها عنوان کردند که در سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماه قبل از آن یعنی تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۸ شاهد کاهش چشگیری در درآمد و سود ناخالص خود بوده اند.

اما طبق گزارشات رسانه های محلی، طرح های اخیر این کمپانی، نشان دهنده این است که رکود بازار تاثیر زیادی بر روی چشم انداز این کمپانی نگذاشته است. به بیان دیگر، ۴۰۰ هزار واحدی که این کمپانی قصد فروش آنها را دارد به اندازه دو برابر و نیم کل واحدهایی است که این کمپانی در سال ۲۰۱۷ به فروش رسانده است و احتمالا قابل مقایسه با کل واحدهای به فروش رسیده در سال ۲۰۱۸ می باشد.

عرضه اولیه عمومی هنگ کنگ

کمپانی ایبنگ، نیز همانند سایر تولیدکنندگان تجهیزات سخت افزاری ماینینگ، به دنبال عمومی شدن می باشد. گفتنی است که این کمپانی با بروزرسانی دفترچه ی شناسانگر (سهام) خود در ماه دسامبر در شرف عرضه اولیه عمومی با بورس اوراق بهادار هنگ کنگ است.

لازم به ذکر است که قوانین مالی هنگ کنگ نیازمند یک دوره آرام برای عرضه اولیه عمومی (IPO) است، زمانی که افراد داخل سازمان اجازه انتشار اطلاعات این کمپانی را نداشته باشند.

کمپانی بیت مین (Bitmain) نیز درخواست عرضه اولیه عمومی (IPO) خود با بورس اوراق بهادار هنگ کنگ را در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ ارائه داده است. گفتنی است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه با توجه به ضررهای زیادی که در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ رخ داد، ممکن است که این اتفاق صورت نگیرد. با این وجود هنوز هم مشخص نیست که چگونه برنامه های بیت من (Bitmain) در این هفته توسعه داده شده اند، چرا که این شرکت در طول این هفته یک تراشه جدید ارز اسیک به نام ۷nm را عرضه کرده است.

در عین حال، کمپانی Canaan به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ تجهیزات سخت افزاری ماینینگ، اولین کمپانی بود که اقدام به ثبت عرضه اولیه عمومی (IPO) در هنگ کنگ کرده بود، هر چند که در نهایت این کار را به تعویق انداخت. اما آخرین گزارشات نشان دهنده این است که این کمپانی در حال حاضر به دنبال عرضه اولیه عمومی (IPO) در نیویورک می باشد.

بر اساس گزارش ها، این سه کمپانی در مجموع ۸۲/۵ درصد از سهم بازار را از نظر درآمد حاصل از فروش در اختیار دارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location