سرمایکس
video thumb

بنیان گذار اتریوم: طی ۱۰ یا ۲۰ سال آینده بخش اعظم اقتصاد جهانی را بلاک چین تشکیل خواهد داد!

جوزف لوبین (Joseph Lubin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH)، اظهار داشت که انتظار دارد، اقتصاد جهانی تا ۱۰ تا ۲۰ سال آینده هنگامی که بلاک چین به طور کامل گسترده شد و در تمام بخش های آن حضور داشت، ۱۰ برابر بزرگتر شود، لوبین این بیانیه را در روز ۱۴ مارس در کنفرانس SXSW در آستین صادر کرد.

لوبین در این سخنرانی خاطرنشان کرد که همانطور که امروزه افراد معمولی زیادی وجود ندارند که از سیستم های مبتنی بر بلاک چین استفاده می کنند، در سال ۱۹۸۳ نیز افراد زیادی وجود نداشتند که از ایمیل استفاده می کردند.

وی همچنین وعده های اتریوم ۲٫۰ را مجددا عنوان کرد و اظهار داشت که ناکارآمدی زیادی در بیت کوین (BTC) و نسخه فعلی اتریوم وجود دارد که در اتریوم ۲٫۰ وجود نخواهد داشت. وی عنوان کرد که:

در بیت کوین و در حال حاضر در اتریوم، شما نیاز دارید تا سخت افزار تخصصی داشته باشید، برق زیادی مصرف کنید، محاسبات زیادی را هدر بدهید تا بتوانید همه کاربران را هماهنگ نگه دارید، اما با عرضه اتریوم ۲٫۰، در طول ۱۸ ماه آینده یک سیستم بلاک چین بسیار قدرتمند و مقیاس پذیر خواهیم داشت داریم که از مقادیر انرژی کمتری استفاده می کند.

همانطور که کوین تلگراف اخیرا گزارش داده، لوبین همچنین عنوان کرد که فناوری بلاک چین و تمرکز زدایی می تواند به نفع تولیدکنندگان محتوا و خبرنگاران باشد.

بیانیه فوق مطابق گفته‌های لوبین در نوامبر سال گذشته است که وی در مصاحبه با نیویورک تایمز اظهار داشت با وجود بلاک چین، جامعه از کمبود به انبوه تفکر خلاق حرکت خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version