سرمایکس
video thumb

بر اساس تحقیقات عنوان شد: عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین در بازار گاوی بعدی!

بازار ارزهای دیجیتال طی چند هفته اخیر با تغییرات ناچیزی روبرو بوده و از روند نزولی بسیار منفی به یک خوش بینی امیدوار کننده دست یافته است. اکثر ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین و تتر طی ۹۰ روز، در مجموع شاهد افزایش قیمت ۵۰ درصدی بوده اند. در واقع لایت کوین و بایننس کوین نیز در این بازه زمانی بیش از صد در صد افزایش قیمت داشته اند.

یک ارز دیجیتال خاص که باعث خوش بینی بسیاری از دلالان شده است، اتریوم می باشد تحقیق دلفی دیجیتال (DelphiDigital) عنوان کرده است که حتی ممکن است، اتریوم در بازار گاوی بعدی عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد، بنابراین، تا زمانی که بازار گاوی بعدی رخ دهد باید منتظر ماند.

در این تحقیق عنوان شده است که اتریوم در حال حاضر دارای نوسانات بالاتری نسبت به نوسان بیت کوین می باشد.

نمودار بالا نشان دهنده این است که اتریوم در طی ۶ ماه گذشته بیشتر از بیت کوین با نوسان روبرو بوده است. این امر می تواند ارزش بتا (Beta) اتریوم نسبت به بیت کوین را بهبود بخشد. ارزش بتا نوسان ارز دیجیتال را در مقایسه با بازار نشان می دهد. ارزش بتا بالاتر از ۱ نشان می دهد اتریوم بیشتر از بازار یا بیت کوین در نوسان است و ارزش بتا پایین تر از ۱ نشان می دهد که اتریوم کمتر از بیت کوین نوسان دارد.

نمودار فوق نه تنها نشان دهنده این است که اتریوم در طی ۶ ماه گذشته بیشتر از بیت کوین با نوسان روبرو بوده است، بلکه مشخص می کند که بتا برای اتر و بیت کوین به ارزش ۱.۵ می باشد که بیانگر نوسان بالای این ارز دیجیتال نسبت به بیت کوین است.

تحقیق دیگری عنوان می کند که زمانی که وابستگی ها و ارتباطات درون بازار کاهش پیدا می کند، اتریوم در مقایسه با بیت کوین دارای عملکرد بهتری خواهد بود، این روند در نمودار زیر نمایان است:

ترکیبی از افزایش نوسان اتریوم نسبت به بیت کوین نشان دهنده این مسئله است که ارتباطات درون بازار در حال کاهش است، به این معنی که این همبستگی در بازار در حال پایین آمدن است.

از این مورد می توان نتیجه گرفت که وابستگی ها و ارتباطات درون بازار در حال کاهش است و این واقعیت که اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارد، نشان می دهد که اگر در آینده ای نزدیک بازار افزایشی شکل گیرد، اتریوم با افزایش قیمت بیشتری نسبت به بیت کوین روبرو خواهد شد.

اجازه دهید نگاهی سریع به بازار اتریوم بیاندازیم و برخی از نقاط بالقوه مقاومتی را که بازار باید آنها را برطرف کند تا با افزایش قیمت روبرو شود، مورد بررسی قرار دهیم.

با نگاهی به نمودار روزانه بالا، می توانیم ببینیم که اتریوم به تازگی مقاومت خود در سطح ۱۴۲ دلار را شکسته است. بازار در حال تلاش برای شکستن سطح قیمت در ماه مارس سال ۲۰۱۹ است، زیرا سطح مقاومت به وسیله میانگین متحرک ۱۰۰ روزه که در همان سطح شناور شد، تقویت شد.

در برابر این صعود، سطح مقاومت بالاتر در قیمت ۱۵۲، ۱۶۱ و ۱۶۵ دلار قرار دارد. اگر گاوها بتوانند از سطح ۱۷۰ دلار عبور کنند، انتظار می رود که مقاومت بیشتری در قیمت های ۱۷۴، ۱۸۵ و ۱۹۴ دلار شکل بگیرد.

همچنین، اگر فروشندگان به بازار فشار بیاورند، قیمت اتریوم به سطح حمایتی ۱۳۵ دلار خواهد رسید. سطوح حمایتی بعدی کمتر از ۱۳۵ دلار یعنی ۱۲۸، ۱۲۵، ۱۲۰ و ۱۱۶ دلار می باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) اخیرا سطح ۵۰ دلار را شکسته است و این موضوع نشان دهنده این است که گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند. اگر شاخص RSI بالای سطح ۵۰ یا حتی بیشتر باقی بماند، می توانیم شاهد آن باشیم که قیمت اتریوم به سطح ۲۰۰ دلار برسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version