سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

فیس بوک به دنبال استخدام یک وکیل، با تجربه فعالیت در امور بلاک چین و پرداخت ها!

فیس بوک طی اعلامیه ای در وب سایت این شرکت اعلام کرد که به دنبال استخدام یک وکیل با تجربه و با سابقه فعالیت در زمینه بلاک چین ها و پرداخت ها می باشد. فیس‌ بوک که این روزها اخبار مختلفی درباره برنامه‌ هایش برای وارد کردن بلاک چین، ارزهای دیجیتال و پرداخت‌ ها به اکوسیستم شبکه اجتماعی ‌اش منتشر می‌شود، اکنون به دنبال یک مشاور حقوقی تجاری است تا معرفی محصولات جدید این شرکت را هدایت کند.

در توضیحات این اطلاعیه عنوان شده است که شما مسئول تنظیم پیش نویس و مذاکره در مورد انواع مختلف قراردادهایی هستید که مربوط به ابتکارات بلاک چین ما می باشد، از جمله امضای قراردادهای همکاری که برای عرضه محصولات جدید و گسترش آنها در سطح بین ‌المللی لازم هستند. در ادامه این اطلاعیه آمده است:

شما همچنین به موکلین در مورد خطرات قانونی مختلف، استراتژی های کسب و کار و سایر مسائل مربوط به تراکنش های تجاری و عملیات عمومی مشاوره می دهید.

زمانی که ماه گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد که فیس بوک به دنبال راه اندازی یک ارز دیجیتال به نام فیس بوک کوین است، این شرکت توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

همانطور که منابع آگاه ادعا می کنند، ارز دیجیتال فیس‌ بوک که حتی ممکن است در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شود، یک راهکار پرداخت درون برنامه‌ ای خواهد بود که اینستاگرام و واتس‌ اپ را هم شامل می‌شود.

پیش از آن نیز گزارشی منتشر شد که نشان می داد این غول رسانه اجتماعی در آغاز حرکتی انحصارطلبانه، صاحب یک استارت آپ بلاک چینی شده است. این استارت آپ انگلیسی، چین ‌اسپیس (Chainspace) نام دارد که روی راهکارهای مقیاس پذیری بلاک چین متمرکز است. یکی از نمایندگان فیس ‌بوک در آن زمان اشاره کرد که این شرکت محققان چین ‌اسپیس را استخدام کرده و هیچ یک از تکنسین ‌های آن را به خدمت نگرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location