سرمایکس
video thumb

پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال DX Exchange راه اندازی شد

پلتفرم DX Exchange با انتشار چند پیام توئیتری از آغاز به کار رسمی این پلتفرم که توسط بورس «نزدک» حمایت می‌شود خبر داد.

گفته می‌شود این پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال از پروتکل اطلاعات مبادلات مالی نزدک بهره می‌برد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کوین تلگراف، کاربران این پلتفرم قادر خواهند بود از این طریق، سهام ارزهای دیجیتال خود را در شرکت‌های مختلف جهان مبادله کنند.

بر اساس توئیت منتشر شده دیگر در تاریخ ششم ژانویه، این پلتفرم اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند سهام شرکت‌های بزرگی همچون آمازون، بایدو، اپل، فیسبوک، گوگل، اینتل، مایکروسافت، نتفلیکس و تسلا را از طریق این پلتفرم و با استفاده ارزهای دیجیتال در دست خود مبادله کننند.

همچنین به گفته مسئولان این پلتفرم مبادلات ارزی تازه تاسیس از فراهم شدن امکان مبادله ارزهای مختلف دیجیتال با یکدیگر، تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز فیات و بلعکس برای کاربران خود خبر داد. لذا امکان تبدیل ارزهای دیجیتالی چون ریپل به بیت کوین، اتریوم، یورو، دلار در این پلتفرم فراهم شده است.

همچنین ارز دیجیتال لایتکوین نیز قادر به مبادله با بیت کوین، اتریوم و دلار خواهد بود. ارز دیجیتال کاردانو نیز قابل تبدیل شدن به اتریوم، دلار، ین ژاپن و بیت کوین خواهد بود.

گفته می‌شود این پلتفرم جدید DX Exchange که محل استقرار موسسه آن در استونی یعنی در حوزه یورو اعلام شده، قرار است در سال جاری میلادی خدمات خود را در دسترس شهرونداه آمریکایی نیز قرار دهد.

لازم به ذکر است، در نوامبر سال گذشته میلادی، رسانه‌ها اخباری در خصوص امضای قرارداد همکاری مشترک میان نزدک و شرکت سرمایه گذاری آمریکایی VanEck منتشر کردند که بنا بر ادعای آنها، دو طرف قرار است تلاش‌هایی مشترک در جهت ارائه مجموعه‌ای از محصولات در زمینه سرمایه های دیجیتال قانونمند، نظارت پذیر و شفاف انجام دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version