video thumb

راه اندازی صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر روی بلاک چین صرافی ارزهای دیجیتال OKEx !

صرافی ارزهای دیجیتال اوکی اکس (OKEx) اعلام کرد که قصد دارد تا یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) بر روی بلاک چین خود راه اندازی کند. این صرافی که در مالتا مستقر است، روز جمعه اعلام کرد که تیم عملیاتی آن در حال توسعه یک بلاک چین به نام اوکی چین (OKChain) است که از این طریق، فناوری مورد نیاز برای اولین صرافی غیرمتمرکز خود را به نام اوکی دکس (OKDEx) فراهم می کند.

این صرافی با اعلام اینکه در حال حاضر اوکی چین در مرحله نهایی توسعه بلاک چین قرار دارد، افزود: پیش بینی می شود که راه اندازی شبکه آزمایشی در ماه ژوئن صورت گیرد.

با توجه به تقاضا، این صرافی عنوان کرد که OKB را تا پایان ماه آوریل در یک استاندارد بلاک چین اتریوم ERC-20 قرار خواهد داد و تمام توکن ها را زمانی که این شبکه پایدار شد به آن منتقل می کند.

طبق این اطلاعیه:

OKB توکن بومی شبکه اوکی چین خواهد بود که می تواند به منظور پرداخت کارمزد تراکنش ها یا در اپلیکیشن های غیر متمرکزی که بر روی اوکی چین توسعه یافته اند، مورد استفاده قرار گیرد.

به نظر می رسد یک صرافی غیرمتمرکز، جدیدترین ابزار مورد نیاز صرافی هاست.

بایننس، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات نیز، در حال راه اندازی یک صرافی غیر متمرکز (DEX) بر روی شبکه بلاک چین خود می باشد.

بایننس ماه گذشته صرافی غیرمتمرکز خود را به منظور آزمایش عموم در دسترس قرار داد و به کاربران اجازه داد کیف پول ایجاد کرده و با رابط تجاری پلتفرم معاملاتی ارتباط برقرار کنند. همچنین در ماه گذشته، این صرافی از یک رقابت تجاری به همراه جایزه های ۱۰۰۰۰۰ دلاری با توکن بومی خود به نام BNB خبر داد تا از این طریق تعداد افرادی که این پلتفرم را امتحان می کنند، افزایش یابد.

صرافی هوبی (Huobi) که در سنگاپور مستقر است قصد دارد یک گام بیشتر بردارد. این صرافی در ژوئن سال گذشته اعلام کرد، در نظر دارد به یک صرافی غیرمتمرکز مستقل تبدیل شود. در آن زمان، این صرافی برای کمک به توسعه دهندگان در ایجاد یک پروتکل بلاک چین متن باز، منابع مالی در اختیار آنها قرار داد.