سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پس از آخرین گزارش مربوط به حجم معاملات جعلی، کوین مارکت کپ معیارهای خود را تغییر می دهد

پس از افشای اسناد و مدارکی در ارتباط با حجم ساختگی معادلات ارزهای دیجیتال، کوین‌ مارکت‌ کپ (CMC)، منبع داده‌ها و اطلاعات بازار ارز دیجیتال، وعده داده است که نحوه و چگونگی رده‌بندی صرافی‌ها را تغییر دهد. این شرکت در تاریخ ۲۵ مارس از طریق شبکه‌های اجتماعی، تغییرات آتی مربوط به رتبه‌ بندی صرافی‌ها را از تائید کرد.

مسلما، CMC بهترین سرویس ردیابی این صنعت برای کلاهبرداری بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها و همچنین فعالیت در مبادلات تجاری آنها است.

با این حال، هفته گذشته گزارشی از شرکت ارائه‌ دهنده صندوق سرمایه‌ گذاری ارز دیجیتال مبتنی بر شاخص بیت ‌وایز (Bitwise) مدعی شد که تقریبا تمام آمار حجم معاملات کوین‌ مارکت‌ کپ جعلی است که این امر به نوبه خود سرمایه‌ گذاران را فریب می ‌دهد و مشخصات ارزهای دیجیتالی را که تحت تاثیر قرار می‌ گیرند، مهم جلوه می‌ دهد.

در حال حاضر، CMC به هشدارهایی که در این گزارش ارائه شده، توجه نشان داده است، بیت وایز این اطلاعات را به عنوان بخشی از درخواست خود برای راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در اختیار قانون گذاران ایالات متحده قرار داد.

مدیران اجرایی در توئیتر نوشتند: “ما به همه بازخورد کاربران ما گوش می دهیم و سخت تلاش می کنیم تا مجموعه ای از معیارهای جدید را اضافه کنیم تا کاربران بتوانند تصویر کامل تری از صرافی ها و ارزهای دیجیتال را در این سایت دریافت کنند.”

کاریلین چان (Carylyne Chan)، مدیرکل بازاریابی کوین‌ مارکت‌ کپ در مصاحبه با بلومبرگ، نگاهی اجمالی به این‌ موضوع دارد که چگونه رتبه‌بندی سایت در آینده تغییر خواهد کرد.

وی توضیح داد: به عنوان مثال اگر صرافی با ترافیک معادلات پایین، ۳۰۰ میلیون دلار حجم و تنها ۵ بیت کوین در کیف پول خود داشته باشد، کاربران قادر خواهند بود که خودشان بدون نیاز به قضاوت ما برای خوب یا بد بودن چیزی، نتیجه ‌گیری کرده و تصمیم‌ گیری کنند.

کوین مارکت کپ قبلا نیز پس از تحقیقی که پلتفرم تحلیل داده‌های معالاتی The Tie به جهت شفاف سازی حجم مبادلات صرافی‌ها انجام داده بود، توانسته بود که توجه دنیای ارز دیجیتال را به خود جلب کرده بود.

چانگ ‌پنگ ژائو (Ghangpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس نیز مدعی شد که بالا رفتن ارزش ارز دیجیتال ناشی از رتبه‌بندی سایت سبب شد تا سرمایه‌گذاران با تجربه‌ای که خود به طور خودکار می‌ دانستند که این حجم معاملات مشکوک است، از آن دور شوند.

همچنین، در هفته‌ی گذشته دو صرافی با حجم معاملات مشکوک هر دو در رده‌بندی کوین‌ مارکت‌ کپ از صرافی بایننس پیشی گرفتند.

لازم به ذکر است که چانگ ‌پنگ ژائو چارچوب زمانی دقیقی برای اعمال این تغییرات اعلام را اعلام نکرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location